Idril_M Skrevet 31. juli 2007 #781 Del Skrevet 31. juli 2007 god midt-på-dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. juli 2007 #782 Del Skrevet 31. juli 2007 I dag blir det IKEA tur i lunchen - håper det ikke er stappfullt med turister så tidlig på dagen. Hvor lang lunsjpause har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #783 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvor lang lunsjpause har du? Har jo bare en halvtime da - og så tar det 3 minutter å kjøre til IKEA Rapport: Masse folk og Norwaycup på banen ved siden av. Tok en runde og så litt av hvert spennende. Men katalog, det fant jeg ikke. Står at den blir sendt ut uke 33. Kjøpte ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #784 Del Skrevet 31. juli 2007 god midt-på-dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. juli 2007 #785 Del Skrevet 31. juli 2007 Har jo bare en halvtime da - og så tar det 3 minutter å kjøre til IKEA Rapport: Masse folk og Norwaycup på banen ved siden av. Tok en runde og så litt av hvert spennende. Men katalog, det fant jeg ikke. Står at den blir sendt ut uke 33. Kjøpte ikke noe. Vi trenger et nytt dusjforheng, kanskje vi skal ta oss en tur en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. juli 2007 #786 Del Skrevet 31. juli 2007 1800 passert! GRATTIS!! :juhu: Har jo bare en halvtime da - og så tar det 3 minutter å kjøre til IKEA Rapport: Masse folk og Norwaycup på banen ved siden av. Tok en runde og så litt av hvert spennende. Men katalog, det fant jeg ikke. Står at den blir sendt ut uke 33. Kjøpte ikke noe. Hadde ikke katalog?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. juli 2007 #787 Del Skrevet 31. juli 2007 Hadde ikke katalog?? :klø: Ny IKEA katalog kommer uke 33 jo - ingen vits i å ta med gammel..... Trodde den nye hadde kommet allerede jeg.... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #788 Del Skrevet 31. juli 2007 Vi trenger et nytt dusjforheng, kanskje vi skal ta oss en tur en dag? Tenk - de hadde gjennomsiktige dusjforheng (blank plast kan det også kalles) til kr. 10,- GRATTIS!! :juhu: Hadde ikke katalog?? :klø: Takk Vil vel at alle skal dra på IKEA før de sender ut den nye katalogen eller noe sånt? Ny IKEA katalog kommer uke 33 jo - ingen vits i å ta med gammel..... Trodde den nye hadde kommet allerede jeg.... :klø: Det var det jeg også trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 31. juli 2007 #789 Del Skrevet 31. juli 2007 Tenk - de hadde gjennomsiktige dusjforheng (blank plast kan det også kalles) til kr. 10,- Det var jo utrolig billig, men egentlig synes jeg plastdusjforheng er grusomme, særlig om man skulle kome til å berøre dem med kroppen, og det skjer jo i blant når man dusjer. Så du noen i slik vannavstøtende tekstil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. juli 2007 #790 Del Skrevet 31. juli 2007 Ny IKEA katalog! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. juli 2007 #791 Del Skrevet 31. juli 2007 Grattis med 1800 Kamela!!! *Johooo* IKEA pleier ikke å komme med katalogen sin før midt i august eller noe.. Sist jeg sjekka var den heller ikke lagt ut (eller snakka om for den saks skyld) på nettsidene demmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. juli 2007 #792 Del Skrevet 31. juli 2007 Er det sååå lenge til? Å NEI!!! Det er snart midten av august!! Hvor ble sommeren av???? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 31. juli 2007 #793 Del Skrevet 31. juli 2007 Ny IKEA katalog! enig, men det er som regel mest smerte involvert for min del. så mye å drømme om og så lite penger! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. juli 2007 #794 Del Skrevet 31. juli 2007 http://www.ikea.com/se/ Ny katalog på svensk side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 31. juli 2007 #795 Del Skrevet 31. juli 2007 Er det sååå lenge til? Å NEI!!! Det er snart midten av august!! Hvor ble sommeren av???? :klø: Sommeren har ikke kommet hit enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. juli 2007 #796 Del Skrevet 31. juli 2007 Enig det Idril. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #797 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Det var jo utrolig billig, men egentlig synes jeg plastdusjforheng er grusomme, særlig om man skulle kome til å berøre dem med kroppen, og det skjer jo i blant når man dusjer. Så du noen i slik vannavstøtende tekstil? Det var bare helt gyselig, kunne like godt kjøpt en rull med plast!. Kikket ikke noe mer, ble bare observert i forbifarten. Ny IKEA katalog! Litt tålmodighet nå... Er det sååå lenge til? Å NEI!!! Det er snart midten av august!! Hvor ble sommeren av???? :klø: Er ikke sommeren hos deg i dag? Endret 31. juli 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #798 Del Skrevet 31. juli 2007 enig, men det er som regel mest smerte involvert for min del. så mye å drømme om og så lite penger! *sukk* Drømmer er også fint å ha - og så kanskje jeg ser muligheter til å bruke noe som allerede er i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. juli 2007 #799 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Det var bare helt gyselig, kunne like godt kjøpt en rull med plast!. Kikket ikke noe mer, ble bare ovservert i forbifarten. Litt tålmodighet nå... Er ikke sommeren hos deg i dag? Det er nesten sol, men grisekaldt!! Endret 31. juli 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 31. juli 2007 #800 Del Skrevet 31. juli 2007 Det er nesten sol, men grisekaldt!! sitter med pledd rundt føttene, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå