Skravla Skrevet 27. juli 2007 #741 Del Skrevet 27. juli 2007 Nei. Jeg hadde egentlig tenkt å få unna jobb. Du kan ikke jobbe hele tiden vet du. Du må ha litt helg. Jobben er der på mandag også den...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 27. juli 2007 #742 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, dessverre, men jeg hadde håper å få unna en god del. neste helg har jeg nemlig lyst på litt fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #743 Del Skrevet 27. juli 2007 Du må unne deg litt fri, ikke la all jobben spise deg opp. Og nå er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juli 2007 #744 Del Skrevet 27. juli 2007 God helg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 27. juli 2007 #745 Del Skrevet 27. juli 2007 God helg! Jeg fikk den perfekte slutt på jobbuken. Fikk løst et problem jeg har jobbet med hele uken. Perfekt tid for å ta pause og fri. Vi får håpe på litt så vi får kost oss skikkelig i helgen Noen spennende planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #746 Del Skrevet 27. juli 2007 God helg vennen!! Takk det samme! God helg! Jeg fikk den perfekte slutt på jobbuken. Fikk løst et problem jeg har jobbet med hele uken. Perfekt tid for å ta pause og fri. Vi får håpe på litt så vi får kost oss skikkelig i helgen Noen spennende planer? Trodde du fortsatt hadde ferie, jeg? Ingen stor planer,bare ha fri Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juli 2007 #747 Del Skrevet 27. juli 2007 Er du her på kvelden?? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #748 Del Skrevet 29. juli 2007 Er du her på kvelden?? :dåne: Det er ikke ofte! Ikke den beste helga men ting har jo løst seg. Måtte hente poden hos faren på fredag fordi han ikke var i stand til å ta vare på sønnen sin på en skikkelig måte. Lørdag skulle poden heldigvis på besøk til bestekompisen, så når jeg hadde fått han på toget, var ting forsåvidt greit. Det er ikke hyggelig å måtte ordne sånne ting når vi faktisk har frihelg, ingen av oss ønsker den andres barn hjem da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #749 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Fått mensen i dag. Æsj. Endret 29. juli 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. juli 2007 #750 Del Skrevet 29. juli 2007 Det er ikke ofte! Ikke den beste helga men ting har jo løst seg. Måtte hente poden hos faren på fredag fordi han ikke var i stand til å ta vare på sønnen sin på en skikkelig måte. Lørdag skulle poden heldigvis på besøk til bestekompisen, så når jeg hadde fått han på toget, var ting forsåvidt greit. Det er ikke hyggelig å måtte ordne sånne ting når vi faktisk har frihelg, ingen av oss ønsker den andres barn hjem da. Uff da.. Skjønner at det er kjedelig å måtte hente sønnen når han faktisk skal være hos faren sin. Vi trenger de frihelgene vi kan få. MEN, det var jo bra for poden at han har dere, og at han kan komme hjem når det er sånn. Fått mensen i dag. Æsj. DRIT OG DRA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #751 Del Skrevet 30. juli 2007 DRIT OG DRA!! Gørr kjedelige greier..... Ny dag, nye muligheter - det er mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. juli 2007 #752 Del Skrevet 30. juli 2007 Huff da, ikke helt til å stole på den faren? Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #753 Del Skrevet 30. juli 2007 Huff da, ikke helt til å stole på den faren? I perioder ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #754 Del Skrevet 30. juli 2007 Akkurat nå er det 333 gjester her, 35 medlemmer og 9 anonyme medlemmer. Hvorfor er det sånn tro - er mange av gjestene egentlig utloggede medlemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. juli 2007 #755 Del Skrevet 30. juli 2007 Det er sikkert mange som titter innom mens de er på jobb, men som ikke logger seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 30. juli 2007 #756 Del Skrevet 30. juli 2007 jeg bare vet at jeg er her ofte uten å logge meg på. bare for å sjekke hva som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #757 Del Skrevet 30. juli 2007 Det er sikkert mange som titter innom mens de er på jobb, men som ikke logger seg på. jeg bare vet at jeg er her ofte uten å logge meg på. bare for å sjekke hva som har skjedd. Det skjønner jeg, men 10 ganger så mange gjester som innlogget synes jeg likevel ser mye ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 30. juli 2007 #758 Del Skrevet 30. juli 2007 Det skjønner jeg, men 10 ganger så mange gjester som innlogget synes jeg likevel ser mye ut! men det er jo mangel på gode åpne diskusjonsfora, så jeg kan jo skjønne at folk kommer hit uten å ha behov for å bli medlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #759 Del Skrevet 30. juli 2007 men det er jo mangel på gode åpne diskusjonsfora, så jeg kan jo skjønne at folk kommer hit uten å ha behov for å bli medlemmer. Jada, og så er vi jo ganske mange fornuftige her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. juli 2007 #760 Del Skrevet 30. juli 2007 Ofte kommer jo dette forumet opp hvis man søker etter noe på Kvasir også. Det gjør sikkert sitt til at mange titter innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå