Gå til innhold

Kamelas dagbok

kamela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I da skal jeg kjøpe meg ny mobil, mannen kjøpte i går og den var stilig nok til at jeg MÅ ha!

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags mobil var det da? *vil også ha mobil*

Sony Ericsson W300i, kostet 1 krone, og så er det abonnement kr. 99,- pr. måned i et år. Djuice Zero, aldri hørt om før.

Likte den godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig lat søndag i dag. Ser på Døden på Oslo S, og nå er det pause for å lage frokost ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er utedag i dag. Nydelig vær, jeg har nettopp laget potetsalat og jeg skal straks fyre opp grillen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort mye fornuftig i dag, flyttet på skap, funnet frem en del ting til ferien. Ligget på terrassen og solt meg og lest aviser og hatt en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 1/2 arbeidsdag til ferien - jeg gleder meg!

Liste over det som skal være med er klar, gjenstår stor sett pakking av klær.

Tok inn og vasket bager, kjøleboks osv i går.

Mitt oppdrag i dag er å kjøpe euro, ellers ikke mye som gjenstår.

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk papaply. Værvarselet ser ikke så bra ut. :(

Takk for tipset, i fjor måtte vi kjøpe en ny fordi det øste ned!

Nå har tatt ut litt euro, så da er dagens oppgave utført!

Poden er hos faren sin og blir likegodt der hele uka. Skulle egentlig hjem i går og til faren på ferie fra torsdag. Må pakke ned litt ekstra han trenger i kveld og få sendt over. Kanskje kjøpe en bok til han også :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært furie på jobben. Laget mange oppslag om at folk må rydde etter seg, vaske opp etter seg og til og med sette maten inn i kjøleskapet når de har spist. :kjempesinna:

Stakkars mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var veldig greit å få ut aggresjonen på riktig sted ihvertall, sånt kaos er det sikkert flere steder også i anleggsbransjen hvor det stort sett jobber menn.

Fikk ikke sove så jeg listet meg opp igjen.

I morgen må jeg se om jeg finner meg et par bøker å ha med på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Jada, lånte podens pc og den gikk tom for strøm, da ble det senga og noen timers søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
I dag har jeg vært furie på jobben. Laget mange oppslag om at folk må rydde etter seg, vaske opp etter seg og til og med sette maten inn i kjøleskapet når de har spist. :kjempesinna:

Stakkars mannfolk!

Det har faktiskt fungert på morgenen i dag, ikke et krus på bordet når jeg sjekket.

Og hvis noen lurer, jeg gidder ikke å rydde spisebordet for dem, setter bare bæreposene med mat på bordet, resten må de fikse sjøl :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE LÆRER VEL AV AT DET IKKE ER MAT UTEN MUGG OG BARE MØKKETE KOPPER TENKER JEG. ;)

Pokkers capslock :sur:

Har sikkert spurt før, men siden jeg jo er blond så har jeg lov. :ler: Hvor lenge blir dere borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tro om de er like flinke når du kommer tilbake fra ferie?

Det er ikke sikkert - jeg kommer uansett ikke til å røre noe. I fjor når jeg dro sto det 2 måneder gammel åpnet vaniljesaus i kjøleskapet, jeg tok opp det lille lokket før jeg dro, og tenk - den var borte når jeg kom tilbake :hoho:

DE LÆRER VEL AV AT DET IKKE ER MAT UTEN MUGG OG BARE MØKKETE KOPPER TENKER JEG. ;)

Pokkers capslock :sur:

Har sikkert spurt før, men siden jeg jo er blond så har jeg lov. :ler: Hvor lenge blir dere borte?

Kommer tilbake torsdag 19.7.!

I dag fikk jeg Elloskatalogen, den skal jeg kose meg med i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...