Skravla Skrevet 28. juni 2007 #581 Del Skrevet 28. juni 2007 Flere enn meg som er glad i Tyskland? Båt fra Oslo til Kiel fredag den 6.7. Bestilte alt sammen i går... Var på Kiel-fergen i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. juni 2007 #582 Del Skrevet 28. juni 2007 Det ble jordbær til Sommer på grensen, nå er det en sommerøl Sommerøl her også. Det er deilig. *sniker innom en ny dagbok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juni 2007 #583 Del Skrevet 28. juni 2007 Hva er sommer på grensen? Har kost meg med en Corona med lime i kveld. Det var digg det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. juni 2007 #584 Del Skrevet 28. juni 2007 Tommy Steine og Katrine Moholt fra Halden..... på TV2 kl 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juni 2007 #585 Del Skrevet 28. juni 2007 Var det i dag ja. Var det et ok program? Begynner å bli lei TS og Kathrine syns jeg bare er fæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. juni 2007 #586 Del Skrevet 28. juni 2007 Var det i dag ja. Var det et ok program? Begynner å bli lei TS og Kathrine syns jeg bare er fæl! Jeg var så vidt innom og da sang wigwam. Plutselig så jeg på noe annet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. juni 2007 #587 Del Skrevet 28. juni 2007 WigWam... usj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. juni 2007 #588 Del Skrevet 28. juni 2007 WigWam... usj... Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #589 Del Skrevet 29. juni 2007 Sommerøl her også. Det er deilig. *sniker innom en ny dagbok* Så koselig med nytt besøk i dagbia. Velkommen innom Hva er sommer på grensen? Har kost meg med en Corona med lime i kveld. Det var digg det!!! Allsang på grensen, het det, ikke sommer. Og forklaring har du allerede fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #590 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg var så vidt innom og da sang wigwam. Plutselig så jeg på noe annet..... Hadde faktisk på hele programmet jeg, er så harry at jeg synes DDE er bra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #591 Del Skrevet 29. juni 2007 Var på Kiel-fergen i helgen. Hvilken av båtene dro du med? Nå er det bare en uke igjen til ferien Skjønte at du skulle ha ferie nå - heldiggrisen! Har Skravla en egen dagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. juni 2007 #592 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg har sett deg så ofte inne hos Annie og Jerle, så jeg setter igjen en her også i dag. Skal du får ferie snart? Heldiggrisen! Hvor skal dere? Ha en fin dag! Endret 29. juni 2007 av multitasking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #593 Del Skrevet 29. juni 2007 Så koselig at du stakk innom hos meg også Neste fredag setter vi kursen mot Tyskland. Tar båten til Kiel og skal kjøre litt nedover. Skal være litt i Koblenz, skille mellom Mosel og Rhinen, og så blir det en tur innom Hamburg på vei hjemover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. juni 2007 #594 Del Skrevet 29. juni 2007 Skal dere litt nedover Moseldalen og prøvesmake litt vin også kanskje? Det blir sikkert en flott tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #595 Del Skrevet 29. juni 2007 Skal dere litt nedover Moseldalen og prøvesmake litt vin også kanskje? Det blir sikkert en flott tur. Jada, skal nedover begge "dalene" og gleder meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. juni 2007 #596 Del Skrevet 29. juni 2007 Ta dere god tid til å stoppe underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #597 Del Skrevet 29. juni 2007 Ta dere god tid til å stoppe underveis. Skal bo i Koblenz en uke og ta dagsutflukter derfra. Var der for 4 år siden, men da hadde vi alt for liten tid, det skal vi rette opp i år! Åhhh, jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. juni 2007 #598 Del Skrevet 29. juni 2007 Skal dere stoppe noe mellom Koblenz og Hamburg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #599 Del Skrevet 29. juni 2007 Skal dere stoppe noe mellom Koblenz og Hamburg? Nei, kjører Kiel-Koblenz på vei ned, og Koblenz - Hamburg på vei opp igjen. Har du tips om noe vi burde få med oss, så kom med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. juni 2007 #600 Del Skrevet 29. juni 2007 HELG!! Har du det fint i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå