kamela Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #521 Del Skrevet 10. juni 2007 Var effektiv i går og fikk tatt vekk masse busker og kratt, godt fornøyd med resultatet Hjemme igjen klokka 9, så det var den lørdagen. I dag har poden og jeg vært på tur i skogen og badet, det var deilig. Skulle egentlig til Nebburvollen ved Lillestrøm, men da vi kom dit var det håpløst masse folk og biler, så vi fant oss et annet sted istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #522 Del Skrevet 10. juni 2007 Sitter og funderer over ferien, den er så langt et uløst mysterium her i huset. 2 uker med barn og 2 uker uten barn. For første gang tror jeg en av ukene med barn blir tilbragt hver for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #523 Del Skrevet 11. juni 2007 I dag tror jeg det blir bading etter jobb og skole, forsøker Nebbursvollen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juni 2007 #524 Del Skrevet 11. juni 2007 I dag blir det ikke stranda. Sambo må jobbe ekstra, og da har vi ikke bil, i tillegg skal Prinsessa sparke kamp. Solbrent er jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #525 Del Skrevet 11. juni 2007 Poden og jeg dro på Nebbursvollen og var hjemme igjen klokka 19.30. Var deilig å bade i dag også. Lå i sola og leste bok og koste meg masse, masse. Glemt solkremen, Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juni 2007 #526 Del Skrevet 11. juni 2007 Prinsessa hadde med seg solkremen til pappan sin.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #527 Del Skrevet 12. juni 2007 Prinsessa hadde med seg solkremen til pappan sin.... Stakkars deg da - bedre i dag? Her er det litt mindre varmt i dag og så blåser det litt. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juni 2007 #528 Del Skrevet 12. juni 2007 Det er bedre i dag ja. Og i tillegg har jeg fått fin farge, så det var verd det Hvordan går det med deg da? Er ferien spikret enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #529 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det er bedre i dag ja. Og i tillegg har jeg fått fin farge, så det var verd det Hvordan går det med deg da? Er ferien spikret enda? Heldiggrisen, her er det bare litt farge å se! Ferien vet vi ikke noe mer om enda, har ikke engang snakket mer om det (eller noe særlig annet, for den saks skyld)..... Endret 14. juni 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. juni 2007 #530 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg hadde mer farge når jeg var solbrendt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #531 Del Skrevet 14. juni 2007 Men det er jo ikke så veldig godt da :klø: ønsker vel ikke det tilbake? Vi får trøste oss med at når det blir vær til å sole seg igjen kommer det mer farge og mindre solbrenthet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #532 Del Skrevet 14. juni 2007 Ferieplanene deres da, Annie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. juni 2007 #533 Del Skrevet 14. juni 2007 Men det er jo ikke så veldig godt da :klø: ønsker vel ikke det tilbake? Vi får trøste oss med at når det blir vær til å sole seg igjen kommer det mer farge og mindre solbrenthet! Vil ikke ha det tilbake nei, og nå er jo grunnlaget der :juhu: Ferieplanene deres da, Annie? Eh... Vi skal en tur nedover til foreldrene mine, og en tur til den ene søsteren min som flytter nå om dagen. Da blir det vel en Sommarland i Bø-tur, mulig en dagstur til Sverige også. Ellers blir det å gjøre klar hagen for såing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #534 Del Skrevet 15. juni 2007 Ellers blir det å gjøre klar hagen for såing. Hjemmetid må jo være veldig koselig med eget hus og stor hage. Kjøpte dere huset når dere flyttet sammen, eller er det samboerns hus fra tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #535 Del Skrevet 15. juni 2007 Sitter på jobb og skal egentlig være nyttig....går ikke så bra hele tiden det! I går hadde jeg glemt å logge meg ut av KG, så jeg har overnattet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2007 #536 Del Skrevet 15. juni 2007 Hjemmetid må jo være veldig koselig med eget hus og stor hage. Kjøpte dere huset når dere flyttet sammen, eller er det samboerns hus fra tidligere? Sambo hadde huset fra før, så det er hans. Gleder meg til å få ny og finere hage, men gruer meg til all jobben med det... Hvordan var det å sove her i natt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. juni 2007 #537 Del Skrevet 16. juni 2007 Er på runde med Jerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #538 Del Skrevet 21. juni 2007 Huff, som jeg savner å surre rundt her inne. Siste uka synes jeg det har gått i ett med jobb, fysioterapeut og andre ting. På jobben er det til stadighet så mye folk rundt meg at det ikke blir tid til noen form for surfing her inne, enda det burde være en menneskerett i arbeidstida Siden sist har jeg hatt bilen på EU kontroll (med mangler, selvfølgelig), har begynt utbedring av mangler ved å kjøpe nye sommerhjul, så er det bare å vente på at delen dukker opp på verkstedet. I dag drar poden på tur til Liseberg sammen med søsteren og samboeren, kommer hjem igjen på lørdag. Han gleder seg veldig, 2 fridager fra skolen var veldig kjærkomment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #539 Del Skrevet 21. juni 2007 Er på runde med Jerle Hva er det egentlig dere bedriver? Hopper, shopper, går tur? Blir litt dum og utafor av å ikke være her inne, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. juni 2007 #540 Del Skrevet 21. juni 2007 Huff, som jeg savner å surre rundt her inne. Siste uka synes jeg det har gått i ett med jobb, fysioterapeut og andre ting. På jobben er det til stadighet så mye folk rundt meg at det ikke blir tid til noen form for surfing her inne, enda det burde være en menneskerett i arbeidstida Siden sist har jeg hatt bilen på EU kontroll (med mangler, selvfølgelig), har begynt utbedring av mangler ved å kjøpe nye sommerhjul, så er det bare å vente på at delen dukker opp på verkstedet. I dag drar poden på tur til Liseberg sammen med søsteren og samboeren, kommer hjem igjen på lørdag. Han gleder seg veldig, 2 fridager fra skolen var veldig kjærkomment. Bil som ikke er 100% i orden er no dritt, Liseberg er sikkert helt topp! Ungene skal dit neste uke med korpset. Gruer meg litt til å sende dem avgårde... Hva er det egentlig dere bedriver? Hopper, shopper, går tur? Blir litt dum og utafor av å ikke være her inne, tror jeg Har du ikke blitt før?? Det er noe Jerle og jeg gjør når vi føler at vi trenger litt trim. Da er vi i alle dagbøkene vi pleier å være i, og samtidig får vi kuppet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå