Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da gjør jeg to nyttige ting på en gang, tar fotbad og oppdaterer meg på KG!

Poden har bursdag neste uke, så i dag har jeg bestilt det nyest Pirates, The end til Playstation, bare håper det kommer frem i tide. Sparte kr. 110 på å bestille på cdon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av en eller annen grunn går det litt dårlig med pleien av føttene, KG aktivitetene derimot, går strålende :hoho:

Skrevet

Tror jeg tar en liten tur ut, sikkert over en time til mannen kommer hjem. Kanskje jeg finner en bursdagspresang til poden??

Skrevet

JEg glemte å gratulere deg i går. :murvegg::murvegg::murvegg:

GRATULERER MED DAGEN KAMELA!!!

:gratulerer::bursdag::flagg::hoppe::danser::klem:

Skrevet

Næmmen, bursdag i går? Da må jeg jo gratulere deg på etterskudd, da: Gratulerer så mye! Håper dagen ble som forventet :)

Skrevet

Hei hei :)

Hva er planene for dagen og helgen?

Skrevet

Tusen takk, tusen takk!

Jeg fikk konsertbilletter til 2 konserter, røde langstilkede roser, en vase som jeg hadde ønsket meg og parfyme!

Skrevet

Akkurat nå er jeg på jobb, måtte bare innom en liten tur for å se hvordan det står til på KG :hoho:

Ungene er borte så vi skal vel kose oss litt hjemme, tenker jeg. Ikke lagt noen store planer så langt. Tror kanskje jeg har lyst til å gå ut og spise middag en av dagene...

Skrevet

:sinna: MANNFOLK!!!

[/quote

Og du vil frem til.......????????

Gjest Tigerjente
Skrevet
Og du vil frem til.......????????

Vi liker ikke mannfolk for tiden, hvertfall ikke Annie sitt.

Skrevet

I går var vi en tur i byen, ruslet litt rundt og spiste middag på Egon. Veldig koselig, husker ikke sist vi gjorde noe sånt, antakelig i fjor sommer på ferie.

Tilbragte kvelden sammen i sofaen foran tv'n - hyggelig avveksling!

Og i dag.....våknet vi sent, drakk kaffe i senga, leste aviser og når klokka nærmet seg ett gadd jeg ikke lenger å ligge der.

Satt meg på terrasse og fikk litt sol, det kjennes nå!

Skrevet

Har oppdatert meg og skjønner hvorfor Annie freser!

Skrevet

Og siden jeg sitter her nå, så er vel ikke stemningen helt på topp her i huset i dag heller.

Jeg var litt lei meg, det hadde gått over av seg selv. Men siden jeg var lei meg skulle han vite hvorfor, og da ble han sint fordi han ikke synes det var noen grunn til å at jeg var lei meg.

Enkelt, ikke sant!

Skrevet

Du er nå søt da! :klem: ( VI liker ikke mannfolk....osv ) :ler:

Og siden jeg sitter her nå, så er vel ikke stemningen helt på topp her i huset i dag heller.

Jeg var litt lei meg, det hadde gått over av seg selv. Men siden jeg var lei meg skulle han vite hvorfor, og da ble han sint fordi han ikke synes det var noen grunn til å at jeg var lei meg.

Enkelt, ikke sant!

Høres ut som om du bor sammen med en mann du også ja. Jeg klarer veldig fint å være lei meg uten grunn, men ikke kritiser det, da blir jeg sinna og enda mer såret!! :sinna:

En god :klem: til deg vennen!!

Skrevet

Høres ut som om du bor sammen med en mann du også ja. Jeg klarer veldig fint å være lei meg uten grunn, men ikke kritiser det, da blir jeg sinna og enda mer såret!! :sinna:

En god :klem: til deg vennen!!

En stor klem tilbake til deg som er dame og skjønner hvordan det er, Annie :klem::klem: !

Skrevet

Det er morgen, det er mandag og ikke noen grunn til å rope hurra i dag heller. Jeg skal straks dra på jobb, 4 1/2 times dag fra i dag, og en ny vikar som skal læres opp.

Skrevet
En stor klem tilbake til deg som er dame og skjønner hvordan det er, Annie :klem::klem: !

Lurer på hvorfor vi egentlig bor sammen med menn? De forstår oss jo ikke når vi trenger det.... :klø:

Håper dagen din blir fin :klem:

Gjest Tigerjente
Skrevet

:ler: Vi liker jeller ikke mitt mannfolk hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...