mee mee Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 hva er de dårligste produktene du har hatt? jeg kan nevne define straightning creme (eller noe sånn). håret ble bare klissete og fælt!
Lola83 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Spray on stockings synes jeg sucks big time ! Jeg har prøvd den fra YSL, og når den er dårlig har jeg absolutt ingen planer om og prøve noen andre. Dessuten liker jeg selvbruningskrem, men synes det er såå slitsomt at de flasser og at de ikke bare forsvinner..er jo ikke pent og gå og se spedalsk ut i mange uker bare fordi man skulle ha fab farve en dag eller to. Og ja, jeg bruker peeling og body lotion! Det virker IKKE for og si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Garnier Fructis reklamerte en periode heftig for en shampoo som skulle motvirke at håret ble fett. Jeg gikk rett på limpinnen og kjøpte. Shampooen var elendig, syns håret ble mye fortere fett en normalt, så den gikk rimelig raskt i søpla..
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 L'oreal Wrinkle Decrease Øyenkrem. Den lå i tjukke lag utenpå (selv om jeg brukte minimale mengder), klødde, skled inn i øyet, sved og klarte på toppen av alt og tørket ut huden slike at rynker og linjer ble enda mer påfallende. Ga den til min søster som merkelig nok synes den var ok.
Gjest Blanca Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Mye billigprodukter, men av de dyre er jeg veldig skuffet over Kerastase Bain Satin 2 shampo. Håret mitt ble flokete, trått og rart. I tillegg lukter den veldig sterkt av tøyvaskemiddel.
Rosenrød Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg likte ikke den tofasemascaraen til Loreal, fikk den i gave.... Men har hørt flere andre som liker den, så kanskje det bare er meg....
LilleLy Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg fikk en dagkrem fra Loreal engang. Den var skikkelig fet og lå som et lag på utsiden av huden min.. men det sies jo ofte at man da har valgt feil krem i forhold til huden. Kanskje ikke kremen det er noe i veien med..
Gjest Kanelia Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Tone Lise overlakk. Kunne rive av hele flak av neglelakken etter noen dager... Elnett hårspray, lukter skikkelig ekkelt... Maybelline mascara (den i rosa og grønn innpakning). Max Factor neglelakk, flasset av alt for fort.
Kylling Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Isadora øyeskygger. Umulig å få det jevnt, og de striper seg, og det går ikke an å duse dem ut.
Scorpina Skrevet 5. oktober 2006 #11 Skrevet 5. oktober 2006 Garnier Fructis hårvoks/paste. Skikkelig dårlige greier. Ble hvite flekker i håret og det ble fett og ekkelt etter en halv dag. Hev boksen i søpla! Never again Garnier Fructis :icon_neutral:
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 Lancome mascara- dryssehelvete til tusen. Chanel concealer - concealer ikke en dritt.
Gjest Taxi Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg likte ikke den tofasemascaraen til Loreal, fikk den i gave.... Men har hørt flere andre som liker den, så kanskje det bare er meg.... ← Jeg også hater denne...
Millis Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Tofase mascaraen til loreal, wrinkeldecrease dagkrem (fikk skikkelig dårlig hud) mascaraen til sebastian trucco (de andre produktene er himmelske, men den her....uff) meteroites fra guerlain, makan til parfymert! Au au...
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 Isadora øyeskygger. Umulig å få det jevnt, og de striper seg, og det går ikke an å duse dem ut. ← Jeg liker Isadoras øyenskygger veldig godt, jeg da. Har aldri merket noe til det du påpeker. Men den grønne og rosa maskaraen fra Maybeline var jeg ikke spesielt fornøyd med.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #16 Skrevet 6. oktober 2006 meteroites fra guerlain, makan til parfymert! Au au... ← Enig. Tidenes hype.
Gjest Alyx Skrevet 6. oktober 2006 #17 Skrevet 6. oktober 2006 Beauty Flash Balmen til Clarins - Skikkelig kliss som gjorde verre i stedet for bedre. Nesten alle selvbrunere til ansikt jeg har prøvd - Jeg ender opp med gulsott-look uansett. Mineralsminke - Huden min ser bare fet ut. Blekemiddel for hår på spray - Håret ble tyggegummi
Gjest Deception Skrevet 6. oktober 2006 #18 Skrevet 6. oktober 2006 Husker ikke så mye, for jeg er så kresen, men i det siste har jeg IKKE vært fornøyd med følgende: Make Up Store Liquid Foundation i beige. Fargen er OK, men den tørker for fort, og er for dekkende for min smak. Lee Stafford All Shagged Out hårvoks. Jeg burde skjønt at hårvoks med pudder er en dårlig ide på svart hår. Kerastase Reflection shampo og balsam. gav meg kuler i hodebunnen. D&G Light Blue. Migreneanfall på flaske. Også når andre har den på seg. Nivea bodylotion i blå flaske. Seig, ekkel smørje som gjør huden tørrere.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #19 Skrevet 6. oktober 2006 Husker ikke så mye, for jeg er så kresen, men i det siste har jeg IKKE vært fornøyd med følgende: Make Up Store Liquid Foundation i beige. Fargen er OK, men den tørker for fort, og er for dekkende for min smak. Lee Stafford All Shagged Out hårvoks. Jeg burde skjønt at hårvoks med pudder er en dårlig ide på svart hår. Kerastase Reflection shampo og balsam. gav meg kuler i hodebunnen. D&G Light Blue. Migreneanfall på flaske. Også når andre har den på seg. Nivea bodylotion i blå flaske. Seig, ekkel smørje som gjør huden tørrere. ← Jeg er heller ikke fornøyd med Make up store sin liquid foundation. Deres wonder foundation derimot er bra! Håret mitt liker ikke Kerastase-shampoo i det hele tatt.
Gjest Deception Skrevet 6. oktober 2006 #20 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er heller ikke fornøyd med Make up store sin liquid foundation. Deres wonder foundation derimot er bra! Håret mitt liker ikke Kerastase-shampoo i det hele tatt. ← Ikke for å kuppe tråden, men er Wonder Foundation mindre dekkende? og kanskje bedre til tørr hud? Liquid foundation framhever alle tørre flak, og ser grusom ut i dagslys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå