Gjest Utlogget nå Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg sluttet med p-plasteret i mai, fordi vi ville bli gravide. Nå er vi i oktober, og det har fremdeles ikke klaffet. Men det er nå greit det, vet at det kan ta tid. men det jeg lurer på, er om det kan være et slags "tegn" på at kroppen er tilbake til det normale etter to år på hormonell prevensjon. jeg har nemlig fått kviser på ryggen (!) i løpet av de siste ukene....og har ikke hatt problem med det før. (Og jeg spiser akkurat det samme som jeg alltid har gjort) Isåfall så kan jeg jo bare begynne å vente spent på ...forhåpentligvis da :D Noen med erfaringer/råd? Tusen takk!!!
Cymbidium Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har ikke hatt erfaring med akkurat det samme, men det høres jo veldig hormonelt ut. Håper det er et godt tegn!
Lula Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Kviser på ryggen kan ha andre årsaker enn hormoner: Jeg kan få kviser på ryggen av noen typer shampo og spesielt noen typer balsam. Så om du har byttet merke i det siste kan det være det som gjør det.
Gjest prøver... Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Hei du! Jeg opplever akkurat det samme for tida. Litt frustrerende når man ikke har hatt det noe særlig før. Sluttet på p-piller i mai. Den siste måneden har jeg også vært "plaget "av kviser på ryggen. Trøster meg med samme tanke som deg.....at det er kroppen som jobber seg i vei mot det normale etter noen år med p-pillebruk. Så da er vi iallefall to med samme erfaring..... :smile:
**Tingeling** Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg sluttet med p-plaster i juli og kvisene har kommet ja... Føler meg skikkelig fjortis!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg fikk masse ekle kviser på ryggen da jeg sluttet med Cerazette. Det gikk heldigvis over i løpet av 3-4 uker
Gjest utlogget nå Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Hei du! Jeg opplever akkurat det samme for tida. Litt frustrerende når man ikke har hatt det noe særlig før. Sluttet på p-piller i mai. Den siste måneden har jeg også vært "plaget "av kviser på ryggen. Trøster meg med samme tanke som deg.....at det er kroppen som jobber seg i vei mot det normale etter noen år med p-pillebruk. Så da er vi iallefall to med samme erfaring..... :smile: ← Jupp! Men, nå de siste dagene, lurer jeg på om det så smått begynner å forsvinne igjen... Det er håp altså! Var redd dette var noe permanent, iallefall til jeg begynner på hormonell prevensjon igjen. Lula; nei jeg har ikke byttet shampoo eller balsam merke. Tror nok det er hormonelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå