Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Selv er jeg jente og har bidratt i den andre tråden, men nå ble jeg litt nysgjerrig på mannefantasiene. Så, hva fantaserer dere menn om? Denne tråden er åpen for alle fantasier, og jeg håper vi kan unngå dømmende kommentarer, enten dere synes fantasiene er for dumme, perverse, kjedelige... hold det for dere selv! Men fantasiene: del dem med oss!
Nelle Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Enig! Kom igjen - ...da får jo også vi damer ENDA mer å fantasere om!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Kanskje dere kan lete litt på forumet? Det er nærliggende å tro at tenningstråden på guttas rom er ala det dere leter etter...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tenner på jenter som går nakne i snekkerbukser. Fantaserer om det når jeg runker.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg fantaserer ofte om sex med ukjente, tilfeldige jenter som jeg støtter på i byen. Jenta i kassa på Meny, hun som løper på tredemølla ved siden av, hun derre som alltrid sitter på østre hjørnet på Fr. Larsen... Litt slitsom noen ganger.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg fantaserer om at jeg er 15 igjen og at jeg og mine kamerater blir sugd av en mine kameraters mor Hun suger oss til det går for oss i tur og orden og hun svelger sæden vi spruter i munnen hennes
TheHairyToothfairy Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Ærlig talt, jeg har vel ikke de helt ekstreme fantasiene, egentlig. Om det er fordi jeg begynner bli gammel aner jeg ikke. Kan like gjerne hende jeg er for ekstrem, siden jeg ikke har store skrupplene med å leve ut fantasier eller ønsker. Og da er vi egentlig ganske fort over på et helt annet tema enn hva jeg fantaserer om, nemlig hva som tenner meg. Den greien har jeg egentlig vært innom i en annen tråd, men la oss utdype den litt mer, side dere spør så pent. Jeg tenner på det feminine. Det er hovedgrunnlaget i alt. Silkeinnpakkede kvinner med myke og gode former som innbyr til nærkontakt og hyperkos. Selv er jeg både passiv og aktiv, og har ingen problemer med å la en kvinne ta seg til rette ene gangen mens jeg neste gang kanskje er erobreren selv. Jeg spenner hele buen fra det myke og intime med timelang utforskelse av hverandre. Ikke nødvendig med pøking hele veien, men det å ta på hverandre og utforske hverandres kropper og reaksjoner er helt utrolig herlig. og likeledes er det utrolig pirrende med en het og kjapp en, gjerne med henne som initiativtaker, gjerne på en helt absurd plass. Utseende og stil er gjerne ikke det mest ekstremt viktige, men jeg liker at man tar seg bryet med å dolle seg opp litt og vise at jeg er verd litt ekstra tid med pynting og frekt raffinert tøy. Jeg er en sucker for silke. Nylonstrømper, korsetter og alt det der kan nok være med på å holde leken gående ørlittegranne lengre fra min side. Og igjen, det er det feminine som tenner. Vis meg at du er kvinne, vis meg at du er min kvinne, så har du min fulle oppmerksomhet for en time eller fem. (neida, jeg driter ikke i deg resten av tiden, ikke misforstå) Detlajer med kvinnekroppen som har en stor tenningseffekt hos meg, er øyne, ben og ansikt. Stumpt og bryst er også veldig hyggelig, men jeg føler nesten jeg er litt bakstrebersk - bryster trenger ikke være så alt for svært for min del, og silikon er direkte turnoff. Nå skal jeg ikke gi inntrykk av å være noe sexatlet eller supermann, men det er nå alikevel engang slik at jeg har hatt gleden (og skrekken, noenganger) med å være med på det meste. Jeg har levd etter den regelen at jeg ikke vet hva jeg liker og ikke liker før jeg har prøvd. Mye er fremdeles uprøvd og mye kommer jeg aldri til å prøve, misforstå meg rett. Trekantfantasien jeg hadde engang i tiden er egentlig død, det var egentlig bare mer stress enn gøy. Men det er EN vinkling av denne sporten jeg ikke hadde regnet med, som tenner meg ganske så langt i fuglekassa. La oss kalle det titting. Å se partneren min ha sex med en annen er utrolig opphissende. Være det seg om vedkommede vet jeg ser på, eller om jeg sitter rett foran. Det er helt det samme om det er kvinne eller mann som er gjesten, det viktige er at partneren min har nytelse ut av dette og deler dette med meg via øyekontakt og min tilstedeværelse. Vedkommede som måtte få æren blir på sett og vis ikke noe annet enn en menneskelig vibrator. Min partners nytelse er det som tenner meg. Det samme gjelder egentlig det å bli sett på. Nå skal man helt klart være ganske forsiktig med slikt, men det er utrolig pirrende å ha sex på en relativt skjult plass og en tilskuer tilfeldigvis dukker opp. Vedkommede må gjerne ta seg til å betrakte det hele. Men, lissom, det er ikke bare bare å få til noe slikt, det gjør seg absolutt sikrest og best i kontrollerte former. Hm. Jeg må tenke litt på dette temaet. To be continued.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå