Gå til innhold

frekk fyr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fyren jeg har sex med er så frekk.

Han lå over meg og trykket den mot fitta mi, og jeg sa:ta på deg kondom, jeg vil ikke hvis du ikke gjør det.

Han bare protesterte og sa han ikke skulle komme inni meg.

Men jeg sa at jeg ville at han skulle bruke det alikevel, men han forsatte å si at han ikke skulle komme inni meg.

Jeg prøvde å dytte ham av meg.

Men så reiste han seg plutselig og jeg tenkte: endelig, nå tar han den på.

Men neida, han tok bare noe glidemiddel, og jeg presset beina sammen og sa nei, hvor er kondomen?

Men han bare la seg over meg igjen og jeg prøvde å dytte ham av meg, mens jeg hele tiden sa at jeg ikke ville hvis ikke han brukte kondom.

Men jeg klarte ikke å dytte ham i det hele tatt.

Han holdt på å presse den mot fitta og så bare lot han den gli inn selv om jeg protesterte.

Jeg syns det var frekt av ham å ikke bruke kondom.

Og når han går inn i meg, shit, det gjør så sinnsykt vondt for han er enorm!

Hvorfor gjør det så vondt hver gang han går inn første gangen..jeg trodde fitta tilpasset seg, må den tilpasse seg om igjen hver gang?

Når han får hele helt inn så gjør det vondt helt inderst i meg, akkurat som om han støter borti noe. Hvorfor gjør det vondt?

Men så etter noen støt,( må vel nevne at han var sykt kåt før vi begynte) stoppet han opp.

Jeg tenkte ikke noe over det, og han sa:jeg kommer inni deg

Jeg sa:neii, jeg vil ikke bli gravid

han:jamen jeg gjør det alikevel

jeg:nei, ikke gjør det

Han begynte fortsatte å knulle meg litt, før han stoppet og sa: jeg har allerede komt i deg 2 ganger.

:sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du sex med han i det hele tatt?

Skrevet

Enig med forrige, hvorfor har du sex med en sånn fyr? Han virker som usympatisk dritsekk som utnytter deg.

Skrevet

Det der hørtes nesten ut som en voldtekt :overrasket:

Jeg hadde holdt meg langt unna. Virker som du bare er en gjenstand for han og ikke et levende menneske med føleser.

Skrevet

må si meg enige med hun ene her. det høres ut som en voldtekt. åg hvorfor ligger du med han når an gjør noe han vet du ikke vil?

Gjest bente85
Skrevet

For en fyr!

Stiller meg akkurat det samme spørsmålet som dem ovenfor her.

Hvorfor i all verden har du sex med en sånn type?

Virker som han gir totalt blaffen i det meste, bare at han får det som han vil, så er han fornøyd..

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Det er voldtekt. :(

Han tvang deg.

Hold deg langt unna ham.

Det er forresten ikke mulig å komme to ganger under ett samleie for en mann.

Skrevet (endret)

Uff... skjønner ikke hvorfor du gidder.

For det første høres det ut som tvang og for det andre så høres det ikke ut som om det er godt for deg.

Endret av Shabana
Gjest Gjest_sam_*
Skrevet
Det er voldtekt. :(

Han tvang deg.

Hold deg langt unna ham.

Det er forresten ikke mulig å komme to ganger under ett samleie for en mann.

Kan Ikke en Mann komme 2 ganger under samleie????? rart ingen har fortalt det til meg da.

Selv om det ikke er noe som skjer med alle og til enhvertid så er det faktisk FULLT mulig for en mann og ha FLERE orgasmer med mellomrom under samleie.

Det er mer et spørsmål om og holde ereksjonen og klarer du det så klarer du faktisk og får FLERE orgasmer selv om du er MANN.

Men tilbake til topic.

Dette er VOLDTEKT og han er IDIOT som burde KASTRERES.

Mvh

sam også mann

Skrevet

Hvorfor skal det være en spøk?

Kan ikke menn komme flere ganger???

Han sa iallefall det til meg...men jeg vet jo ikke om han løy eller hva han gjorde.

Hvis det var voldtekt ville jeg skreket høyt, det gjorde jeg jo ikke. prøvde bare å vri meg unna og dyttet ham og sa nei, jeg ville jo, men ikke når han ikke brukte kondom..

Han pleier å si slik: du er min, jeg eier deg.

eller: jeg skal ta deg der bak

jeg: nei, jeg vil ikke

han: du kan ikke gjøre noe, for jeg eier deg, det vet du.

Han gjorde det ikke da, han tuller jo litt, tror jeg, når han sier slik.

Tror bare han tenner på å si det.

Tviler på at jeg blir gravid fordi jeg er så nær mensen nå så..heldigvis

hilsen trådstarter

Gjest Frustrert frue
Skrevet (endret)

om dette er seriøst så gå ifra han, ellers vil han ødelegge deg og livet ditt.

Endret av Trille
Skrevet
om dette er seriøst så gå ifra han, ellers vil han ødelegge deg og livet ditt.

Vi er ikke sammen, bare "pulevenner" eller noe sånn

Gjest Frustrert kvinne
Skrevet
Tråden er ryddet.

Trille (mod)

Synd !!

Skrevet

Enda verre... Du setter deg i fare for å bli gravid med en slik en som ikke respekterer deg det minste grann?

Mulig sexen er god, eller at han har et eller annet annet tak på deg, men prøv å kom deg løs...

Skrevet
Fyren jeg har sex med er så frekk.

Han lå over meg og trykket den mot fitta mi, og jeg sa:ta på deg kondom, jeg vil ikke hvis du ikke gjør det.

Han bare protesterte og sa han ikke skulle komme inni meg.

Men jeg sa at jeg ville at han skulle bruke det alikevel, men han forsatte å si at han ikke skulle komme inni meg.

Jeg prøvde å dytte ham av meg.

Men så reiste han seg plutselig og jeg tenkte: endelig, nå tar han den på.

Men neida, han tok bare noe glidemiddel, og jeg presset beina sammen og sa nei, hvor er kondomen?

Men han bare la seg over meg igjen og jeg prøvde å dytte ham av meg, mens jeg hele tiden sa at jeg ikke ville hvis ikke han brukte kondom.

Men jeg klarte ikke å dytte ham i det hele tatt.

Han holdt på å presse den mot fitta og så bare lot han den gli inn selv om jeg protesterte.

Jeg syns det var frekt av ham å ikke bruke kondom.

Og når han går inn i meg, shit, det gjør så sinnsykt vondt for han er enorm!

Hvorfor gjør det så vondt hver gang han går inn første gangen..jeg trodde fitta tilpasset seg, må den tilpasse seg om igjen hver gang?

Når han får hele helt inn så gjør det vondt helt inderst i meg, akkurat som om han støter borti noe. Hvorfor gjør det vondt?

Men så etter noen støt,( må vel nevne at han var sykt kåt før vi begynte) stoppet han opp.

Jeg tenkte ikke noe over det, og han sa:jeg kommer inni deg

Jeg sa:neii, jeg vil ikke bli gravid

han:jamen jeg gjør det alikevel

jeg:nei, ikke gjør det

Han begynte fortsatte å knulle meg litt, før han stoppet og sa: jeg har allerede komt i deg 2 ganger.

:sur:

Unnskyld meg , men ha litt selvrespekt da jente! Hadde en fyr så mye som prøvd det der på meg, så hadde han fått nattbordslampa i fleisen!

For det første, så grenser det der til voldtekt. Han tvinger seg på deg selv om du sier nei.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, du virker ung, og det er ikke så lett å sette grenser hvis man er f.eks "16 år og usikker".

For det andre, siden du skriver at det gjorde vondt da han trengte inn i deg, så virker det som om du ikke var noe særlig klar. Bare det sier noe om mannen.. (Og det er livmortappen han treffer hvis det gjør vondt når han støter)

For det tredje, at han nekter å ta på seg kondom selv om du påpeker det flere ganger, er utrolig respektløst, dårlig gjort, ansvarsløst og barnslig :frustrert:

Og hvis han da, mot alle odds, skulle ha gjort deg gravid, ja da tror jeg nesten han ville lagt skylda på deg.

Og sist, men ikke minst; kjønnsykdommer? Man vet aldri!

Nei, finn deg en ny venn du...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...