Gå til innhold

Garderobehjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha garderobe som er 250 cm lang på soverommet. Soverommet er slått sammen med et kott, så den innerste delen er ca 130 * 130 cm. Helt innerst på venstre side er det en liten utstikker på 40*40 cm der vi skal sette opp hyller til sko og vesker. På høyre side skal garderobeskapet stå. (litt vanskelig å forklare dette her)

Vel, det jeg skal frem til er at hvis vi skal ha garderobe med dører så blir det veldig trangt i den innerste delen (det gamle kottet). Vi har derfor lyst til å ha skyvedører på skapet, men det er visst ikke så lett å få tak i billige skyvedører til et 250cm langt skap.

Er det noen som vet hvor man får kjøpt billige dører og innmat? (ikea har bare 100 cm dører og det passer jo ikke) Vi prøvde å sette opp en pax garderobeløsning og det kom på over 8000 kr! :overrasket: Jeg har tittet på dører på maxbo og de koster over 3000 kr stk... :forvirret:

Skrevet

Tror ikke jeg helt skjønte dette, men skal garderobeløsningen være i vinkel? 130+130 liksom? For da blir det vel ikke mer enn 130 + 70 som blir reell lengde... eller misforstår jeg helt?

Du kan ikke sette opp en skillevegg, da, slik at du kan lage et slags walk in-closet?

Skrevet

Skjønte heller ikke dette.

Er det 250 cm høyt eller bredt?

Skrevet

hehe, skjønner at forklaringen ble forferdelig rotete ja!!

Dropp alt jeg skrev. Det eneste som betyr noe er at jeg skal ha en garderobeløsning som er max 250cm lang! :ler: Og at det blir veldig trangt med dører siden rommet er 130 bredt.

Skrevet
Mener du høy eller bred?

Bred.

takhøyden er forsåvidt også 250 cm men jeg tror ikke det finnes så høye løsninger?

Skrevet

Joda, finnes så høye løsninger også.

Velg tre skyvedører til skap på 250 cm bredde.

Ring elfa og spør om det er noen butikker som skal ha kampanje på innmat i nærmeste fremtid - det bruker å være halvpris.

Skrevet
Joda, finnes så høye løsninger også.

Velg tre skyvedører til skap på 250 cm bredde.

Ring elfa og spør om det er noen butikker som skal ha kampanje på innmat i nærmeste fremtid - det bruker å være halvpris.

Det kan jeg gjøre!

Maxbo har iallefall elfa, og de har nylig hatt tilbud, men det gikk jeg selvfølgelig glipp av :sur:

Skrevet

Ikke fall for fristelsen å kjøpe antonio-innmaten fra Ikea. den er helt for jævlig.

Skrevet
Det kan jeg gjøre!

Maxbo har iallefall elfa, og de har nylig hatt tilbud, men det gikk jeg selvfølgelig glipp av :sur:

Tror de har Elfa de fleste steder, og ofte på tilbud. Langlo som ble foreslått over her brukte vi i vår forrige leilighet. Var så fornøyde at vi kjøpte det igjen når vi skulle ha garderobe nå.

Koster en del penger, men vi fant ut at vi heller brukte penger på det enn noe vi ikke ville være veldig fornøyd med. Dessuten ville vi ikke fått ordentlig plass med noe annet. Er ikke så store klaringen fra senga til garderoben...

Men vi kjøpte alt utenom tilbud. Gikk innom et par steder. Første stedet fikk vi tilbud direkte fra prisliste. Men på Maxbo slo de av et par tusen på dørene. Vi fikk også et godt tilbud på innredning. Enkelte av tingene fikk vi opptil 40% rabatt på. Vi valgte norscan innredning da, med slike hjul så skuffene stopper der de skal. ble kjempebra. Men igjen koster litt mer enn vanlig da...

Skrevet (endret)

Skulle veldig gjerne hatt trådkurver med jul ja!

Jeg får titte litt på det, kanskje jeg får billige dører, s da kan jeg helle rlegeg litt ekstra i innredningen :)

Maxbo har visst kampanje på elfa fra i dag...

Endret av Vampyra
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet (endret)

Innlegget er slettet da det ikke er lov med kjøp/salg i forumet, men legg gjerne inn en annonse i Kvinneguidens bruktmarked.

Mvh Mie (mod).

Endret av Mie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...