Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff og huff, det er godt det kan diskuteres, slik at vi er bedre rustet neste gang. For folk er forskjellige det er ikke til å komme bort i fra.

Her er litt av hva andre har opplevd:

http://www.aftenposten.no/forbruker/reise/article1479487.ece

Hva har du bitt deg merke i?

Dette er min opplevelse:

Russere og Italienere i Sharm el Sheikh Smertegrense NÅDD! 04/10 22:29 Narkotika,lukkede fester på vårt holtell med steinrike Sheiker florerte m russiske horer.Vemmelig!Russere og italienere ropte på tvers av bassenget,kastet søppel overalt,knuffa åpenlyst og tok med seg solsenger og flyttet alle parasollene--Sist jeg var der i 2005 lå jeg på HYATT(5-stjerners) og der var det oxo russere og italienere,de var dannede og rolige, ett tydelig klasse-skille,Pustet lettet ut.Ikke alle er huleboere nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi var i thailand i fjor så var det haugevis av nyrike russere som bare oppførte seg helt ufordragelig ovenfor de stakkars thai menneskene. De hadde null respekt for landet og skikkene deres. Bare forlangte og tok for seg. Oppførte seg som om de var superior eller noe.. Folkeskikk hadde vært tingen...

Skrevet

Tror dere virkelig at russere og italienere oppfører seg verre på ferie enn endel grupper nordmenn i såkalte "Syden"????????

Det er ihvertfall det aller verste jeg har sett av oppførsel i utlandet; konstant på fylla, spyr som griser på utesteder og restauranter, ligger som slakt i gatene, skriking fra hotellbalkongene til alle døgnets tider, voldsomme vorspiel og nachtspiel på hotellrommene. Familier som høylydt nekter å betale regningen på restauranter fordi deres sære små barn ikke likte den spanske maten.

Har aldri sett en russer eller en italiener oppføre seg så nedverdigende....

Skrevet (endret)

(les linkene jeg har lagt ut plis)

Mulig nordmenn er bad oxo, jeg har aldri sett det, har aldri vært på spansk jord, med vilje, for det er dårlig standar på hoteller, dyrt og overbefolket av skandinavere. Egypt, som jeg ville si noe om, var en smule drøyt, vil ikke dra dit igjen om jeg ikke får rom på Hyatt Regency.

Jeg har reist mye internationalt, og på de fleste plasser med russere og italienere misstrives alle de andre gjestene. Det blir pinelig, tiltrykket og provuserende tilslutt.

Jeg merker jeg blir irritert når det kommer en russisk dame å tar med seg hele fruktfatet å setter det på bordet til familien sin, mens de ca 200 andre gjestene i matsalen sitter å ser på, lamslåtte. Ikke snakker de noe engelsk heller nesten, som gjør det vanskelig å snakke til dem.

Hadde vært kult om hovmesteren kom til brodet dems, tok tilbake fatet, ristet på hodet til dem, å satte fatet tilbake i bufféen :klappe:

Endret av M.P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...