Gjest Søt Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Kom akkurat hjem, og satte meg på sofaen.. Men jeg tror jeg har mistet meg selv et sted idag? Noen som har hatt det slik før? Og hvis du eventuelt har det... Hvor fant DU deg sjæl? :klø:
Gjest Turi Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 ...utendørs, i truse og BH desperat på jakt etter bilnøkkelen som jeg hadde stappa i ytterdøra sammen med husnøkkelen før jeg låste tre ganger og la meg i går kveld... ...men da hadde jeg lett lenge altså ...
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Sjekk i dass, kanskje du dreit deg ut! ;D Æsj, den var for tørr, tilogmed for meg.
Gjest Alf Kaida Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Det første stedet jeg pleier å lete er under sengen. Noe som egentlig er utrolig dumt, siden vi har en sånn kontinentalsengsak. Så jeg har gitt opp å finne meg selv, og juger på internett i stedet.
Minien Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Du får spørre Finn Kalvik - han har jo prøvd en stund...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Du får spørre Finn Kalvik - han har jo prøvd en stund... ← finn Kalvik og vinn 1000 kroner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå