BergensAnd Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kjøpte et grovt cordfløyskjørt i Berlin i sommer, og over den bruker jeg ofte en hvit skjorte. Nå på høsten tenkte jeg at jeg kunne få meg en grovstrikka vest. Men finner jeg det?! Nei da! Og når én butikk ikke har så har jo selvfølgelig ingen andre det heller Er vest virkelig bare helt utafor motekartet for tida?
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Strikkavest kan da ikke være ut, jeg som nettopp har kjøpt en som faktisk er fin?!! Jaja, jeg er fin i min så da får jeg gå rundt og være fin og so last year!
FashionySara Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kjøpte mine på topshop og zara i london og dubai..men LIndex har visst noen...sort, rød og blå..som jeg har sett..lurer på om jeg så noen på Mango også..litt finere dog.
Gjest Meep Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Så på forsiden av et eller annet blad en overskrift om høstens 'must haves' og der var det bilde av to strikkevester. Du får nok bare lete litt mer, evnt' kjøpe det bladet og se hvor du kan finne dem. Tror det var turkis på forsiden.
FashionySara Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Så på forsiden av et eller annet blad en overskrift om høstens 'must haves' og der var det bilde av to strikkevester. Du får nok bare lete litt mer, evnt' kjøpe det bladet og se hvor du kan finne dem. Tror det var turkis på forsiden. ← det er så abs veldig "In"..ingen tvil.
Knurr Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Både BikBok og Vero Moda hadde dem før i dag, så hvis det er ut nå så må det ha gått faderlig fort.
Krista83 Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Ja nå er det jo virkelig inn med vester, men det er vell mer vester som man knepper eller knytter fremme enn dem som man drar over hodet. De skal finnes så det er bare til å fortsette å lete..
Gjest Turi Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Har kjøpt en på... Var det Veromoda? Og laget en selv. Både det og "dress-vester" er i alle butikker nå.
Najs Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Vest er überlekkert! Slenger gjerne på meg vest når jeg kjører business-stilen
Gjest Yzma Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har sett sett en på Vero Moda..Jeg skal ihvertfall prøve en i morgen når jeg skal på Oslo-Shopping:D
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 HM har en lang utgave med knapper. Så også vester av slipover typen i Ellos.
Sofia Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har en kjempefin mosegrønn tynn mohair strikkavest som er knallfin over hvitt! Den er sånn tre-over-hodet-vest. Med V-hals. Jeg har kjøpt den nå i høst på Vero Moda!
BergensAnd Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 5. oktober 2006 Åh, takk for optimistisk og entusiastisk hjelp Jeg hadde noen minutter i går da jeg var bare så frustrert over å ha brukt flere timer i byen (Bergen) og ikke funnet annet enn stoffvester. Har de det ikke på Vero Moda her i byen skal jeg også en tur til Oslo snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå