Gå til innhold

Ungdomsku

Gjest Ferskvannsblekksprut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere. De beibikuene som sto på åkeren like ved her har nå blitt ungdom. Hva skal jeg gjøre? Dette er svindel på høyt nivå. Hva skjer neste? Voksenku? Gilde ku? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, synd at de ikke bare kan holde seg små hele livet. Snart blir de sikkert sendt til slakt også. :tristbla:

Skrevet

Ræva :grine: De vokser opp så fort!

Jeg blir så glad der jeg busser hjem til bøgda, og der er det åkre, og først kommer det voksenkuer som kuleran ved veien, og etterpå kommer de tre små som er brune og svarte. Jeg vil så hen og hilse på de, men det er en stor matåker i mellom veien og dem, og sist vi tråkket i en sånn, kom det en illsint bonde med pinne etter oss!

Haha tenke seg til at dette tar plass 10 min unna byen! Skulle trodd jeg var i gudddbansdæln!

Skrevet
Ræva :grine: De vokser opp så fort!

Jeg blir så glad der jeg busser hjem til bøgda, og der er det åkre, og først kommer det voksenkuer som kuleran ved veien, og etterpå kommer de tre små som er brune og svarte. Jeg vil så hen og hilse på de, men det er en stor matåker i mellom veien og dem, og sist vi tråkket i en sånn, kom det en illsint bonde med pinne etter oss!

Haha tenke seg til at dette tar plass 10 min unna byen! Skulle trodd jeg var i gudddbansdæln!

Hehe, jeg vil tro at bonden blir sur når du tråkker rundt i åkeren hans ja. Men det er sikkert noen bønder som er vil la deg hilse på kalvene hvis du spør først. De er så søte når de er bittesmå og omtrent suger av deg fingrene for å tilfredsstille sugebehovet sitt.

Skrevet

Jeg var bitteliten da, jeg visste jo ikke det var mat :P

Men jeg løp fort så han tok ikke meg med den ræva pinnen der nei!

Men jeg spør ikke bondene om kyrne hans kan suge meg av, de blir så sinna ;( De er så hostile alle disse bøndene her!

Skrevet

Hmm, jeg tror nesten alle bøndene jeg har møtt har vært utrolig hyggelige. De er sikkert en annen rase på sørlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...