Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #21 Del Skrevet 23. januar 2003 Hehe...jeg bor i Sør-varanger jeg og har en samboer som jobber på garnisonen her. Nå er det ikke sånn at soldatene har mange anledninger til å kjøpe prostituerte her da, dersom noen skulle tro det. Men anledninger til å være utro har de vel, uansett hvor de befinner seg. Jeg syns du skal finne en ny kjæreste dersom du ikke stoler på den du har. Tipper forholdet avsluttes av seg selv jeg før du rekker å komme med noen krav om testing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. januar 2003 #22 Del Skrevet 24. januar 2003 Min mann reiser en del i perioder, så da måtte han tatt tester ofte. Han er forøvrig også blodgiver, så han blir vel testet innimellom. Han pleier jo heller ikke be meg teste seg da ( i tilfellet postbudet skulle være av den snertne typen ) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. januar 2003 #23 Del Skrevet 24. januar 2003 Ærlig talt : NEI ! Helt enig med Tusenfryd : "Hadde jeg hatt behov for å be ham om noe sånt, hadde jeg ikke vært sammen med ham" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 25. januar 2003 #24 Del Skrevet 25. januar 2003 Nei. Mannen min har forresten vært i Russland en god del ganger nå, men jeg stoler da på han like mye der som alle andre steder. Det er forresten påkrevet å ta HIV-test før man får mulitivisum til Russland, men altså ikke etter opphold der. Det er heller ikke påkrevet for vanlig visum, bare for multivisum(for mange innreiser). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. januar 2003 #25 Del Skrevet 25. januar 2003 Hilde KS skrev: Han pleier jo heller ikke be meg teste seg da ( i tilfellet postbudet skulle være av den snertne typen ) Artig du, Hilde KS::::::::: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. januar 2003 #26 Del Skrevet 25. januar 2003 jeg ville ikke bedt min sambo om det. stoler man ikke såpass på hverandre, har man ikke noe sammen å gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marja Skrevet 25. januar 2003 #27 Del Skrevet 25. januar 2003 For det første.... hiv har da virkelig noe med nasjonalitet å gjøre! Det er mye mer hiv i enkelt land enn andre. Det er en kjent sak at det er en del hiv blandt russerene og at det er økning av hivtilfeller der disse bussene med russiske damer er kommet inn i Norge. En annen sak. Selv om man er blodgiver kan man fint gi en annen person hiv! Hiv-viruset vises ikke sikkert på tester før etter rundt 3 mnd Får å kunne ha et forhold må man nødvendigvis stole på hverandre, men man kan fort få hiv av å stole på noen også. Det var flere her som sa at de stolte på at typen ville fortelle det om han hadde vært utro. JA RIKTIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. januar 2003 #28 Del Skrevet 25. januar 2003 Jeg ville heller aldri krevd noe sånt. Jeg stoler 100 % på samboeren min. Hadde ikke klart å være sammen med ham dersom jeg ikke følte jeg kunne stole på ham. Han stoler helt og holdent på meg også. Utrolig deilig å ha et slikt forhold!!! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. januar 2003 #29 Del Skrevet 26. januar 2003 Nei, jeg sier som Tusenfryd: Hadde jeg hatt behov for å be ham om noe sånt, hadde jeg ikke vært sammen med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 26. januar 2003 #30 Del Skrevet 26. januar 2003 nei, for da måtte jeg jo ha følt meg sikker på at han var utro, og da hadde ikke forholdet fortsartt. og jeg er helt sikker på at hvis han hadde krevd noe sånt av meg hadde ikke forholdet vart. tenk da hadde han gått rundt og vist at jeg ikke stolte mer på han og det er viktig for meg at vi gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. januar 2003 #31 Del Skrevet 28. januar 2003 Nei, jeg hadde ikke krevd det. Stoler såpass på sambo jeg......kanskje naiv, men det er ikke noe jeg går og tenker på liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Gwen* Skrevet 16. februar 2003 #32 Del Skrevet 16. februar 2003 Nei. Absolutt ikke. Jeg klarte fint å være sammen med mange flotte menn da jeg var i Forsvaret, og velger min kjære med mer omhu enn at jeg går rundt og er bekymret for dette. Og dere som "disser" jentene i Forsvaret; dere har ikke vært på basen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. februar 2003 #33 Del Skrevet 17. februar 2003 Uansett hvor mye man stoler på kjæresten sin, så KAN faktisk utroskap skje. Jeg stoler på min, men jeg VET at man mange ganger gjør noe man angrer på. Det er jo ganske mange her inne som har vært utro, og sier at det "bare skjedde". Jeg stoler på kjæresten min og ville ikke bedt om HIV-test. Dette er fordi jeg vet han ville ha sagt det om han hadde vært utro, og han ville testet seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gonzo Skrevet 20. februar 2003 #34 Del Skrevet 20. februar 2003 Hvis kjæresten/ektefelle/samboer hadde vært stasjonert ved feks. millitærbasen i Sør-Varanger like ved den russiske grensen. Ville dere krevet test for HIV-og kjønnssykdommer når han kom tilbake før du hadde ligget med ham igjen? Milla Det du skriver her, viser at du har null tillitt til andre mennesker (spesielt menn), og jeg må si at spørsmålet i seg selv er rimelig avslørende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2003 #35 Del Skrevet 21. februar 2003 Uansett hvor mye man stoler på kjæresten sin, så KAN faktisk utroskap skje. Jeg stoler på min, men jeg VET at man mange ganger gjør noe man angrer på. Det er jo ganske mange her inne som har vært utro, og sier at det "bare skjedde". Klart det, du har helt rett. men skal usikkerheten og tvilen gjennomsyre et forhold, eller skal man heller "koste på seg" å være litt naiv og ha det godt sammen? Jeg har ikke noe valg, som tidligere nevnt, jeg må bare stole på ham, hvis ikke kan jeg ikke leve sammen med ham. Og ejg håper at jeg aldri kommer til å angre på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 21. februar 2003 #36 Del Skrevet 21. februar 2003 Nei, jeg ville ikke bedt ham gjøre det. Jeg stoler såpasse på ham at om han var i tvil pga noe, ville han selv tatt testen og gjerne fortalt meg om det på forhånd. Vi kan snakke sammen om noe slikt skulle skje. Det vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. februar 2003 #37 Del Skrevet 21. februar 2003 Etter en hel del år i forsvaret, så lurer jeg litt på hva som er så spesielt med Finnmarkstjeneste kontra Madla, feks. jeg ville heller bedt om det derifra, hvis det er sånn fatt at du tror det er nødvendig. Og så - hvis jeg er din partner, kan jeg be DEG om test når jeg kommer tilbake? Jeg har jo like mye kontroll over hva du gjør som du har over meg. Hvordan ville det føles? WildThing "pent innpakket møkk er fortsatt møkk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 21. februar 2003 #38 Del Skrevet 21. februar 2003 Riktig, wildthing. Derfor, bør man, uansett, stole på hverandre. Har ene parten gjort noe dumt, bør den gi beskjed om det, slik at nødvendige tester og dill kan bli tatt. Gjensidig tillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå