Gå til innhold

Hjelp! Hun farget øyenbrynene mine alt for mørk..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

overskriften sier vel sitt. Er lys bond og trodde hudpleieren hadde mer peiling. Gikk med hodet bøyd hele veien hjem...

hva gjør jeg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i morra er det bedre! og dagen etter der igjen. jeg blir alltid for mørk, men etter en dag eller to er det fint. litt kjipt med det samme. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt at det blir fort bedre (har ikke prøvd selv), men du kan kanskje kjøpe deg en øyenbrynsblyant i en lys farge også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går over etter et par dager..er bare uvant med en gang;)

Jeg pleier å ta litt pudder over, da blir det litt lysere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta en c-vitamin dyppet i vann og gni over brynene, det skal hjelpe. De første dagene er uansett farven sterkere enn til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter det farge igjen på huden under brynene? Dersom det gjør det, vil det bli mye bedre så snart du blir kvitt den overskuddsfargen. Det er flere tips over her, men det jeg pleier å gjøre er å bruke alkohol på en pad for å få det vekk. Andre bruker hårspray, aske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter det farge igjen på huden under brynene? Dersom det gjør det, vil det bli mye bedre så snart du blir kvitt den overskuddsfargen. Det er flere tips over her, men det jeg pleier å gjøre er å bruke alkohol på en pad for å få det vekk. Andre bruker hårspray, aske...

Stemmer at fargen på huden jo gjør at det ofte ser mørkere ut enn det egentlig er. jeg pleier å ta peeling for å fjerne fargen. Og fargen blir lysere om noen dager. Jeg farger brynene jevnlig (farger håret mørkt), og merker at fargen forsvinner helt etter bare noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Love You, Girls!

Hva skulle jeg gjort uten dere!! :klem:

Må hjem etter jobb og vurdere situasjonen. :ler: Når sant skal sies har ikke min kjære sett det. Jeg måtte fortelle han hva som hadde skjedd så det er nok jeg som reagerer litt sterkt også. Har helt lyse bryn som jeg ikke farger i det heletatt til vanlig så klart overgangen blir stor...

Igjen: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Jeg opplevde akkurat det samme som deg. Øyenbrynene var blitt farget alt for mørke hos hudpleier. Det jeg gjorde var å vaske de med shampoo, da forsvant overskuddsfargen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner om meg da jeg farget for første gang, egentlig er det bare vane sak. Og det BLIR bedre etter 1-2 dager. Derfor bør en aldri farge brynene før en spesiell dag, eller verst på samme dag! :ler:

Det ordner seg! :klem: Du har jo mangen gode råd her som hjelper litt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...