Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne som ligner litt på høye militærsko.

Jeg greier ikke bestemme meg for om jeg synes de er kuule eller ei. Den ene dagen synes jeg de er knalltøffe, den andre er de helt, helt feil :ler:

Jeg tenker på f eks sånne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ganske så alt etende når det gjelder sko. Får aldri nok!

Men denne typen liker jeg ikke....for mye dill for meg. Minner meg om begynnelsen/midten av 90 tallet.

Min mening

:)

Skrevet

Tror det er litt det jeg tenker også, Sukkersøta...Litt for "friker" :sjenert: Men så ser jeg dem som del av et antrekk og så bytter jeg mening igjen! :ler:

Skrevet

slike støvletter er kjempetøffe! Har kjøpt meg et par selv og er veldig fornøyd.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Har lyst på slike selv, bare i sort og høy hæl! Men jeg må lære å gå på sånt, og det var jo det :(

Skrevet
Sånne som ligner litt på høye militærsko.

Jeg greier ikke bestemme meg for om jeg synes de er kuule eller ei. Den ene dagen synes jeg de er knalltøffe, den andre er de helt, helt feil  :ler:

Jeg tenker på f eks sånne...

helt enig..

Ikke min stil!

Skrevet

Jeg synes de er knalltøffe. Akkurat min smak! Har kjøpt meg noen ankelstøvletter med snøring og høy hæl.

Skrevet

var ikke helt sånne jeg tenkte på..når jeg tenkte på "knyting" men..nr 1 og 4(hvis det ble riktig nå) kunne jeg gått med..eller vurdert..

Skrevet

De du hadde bilde av syns jeg ikke noe om, men det er mange tøffe snørestøvletter. Syns de er tøffere med høyere hæl. Det var faktisk noen drittøffe støvletter av den typen i Josefssons Josefine-katalogen, men kvaliteten på dem er nok dårlig...

Skrevet

Finnes mange tøffe snørestøvletter jo. "Mormor" støvletter med litt høyere hæl fks. Finner iallfall støvletter som jeg liker i butikkene for tiden til forandring fra i fjor.

Skrevet

har kjøpt noen fine på DNA, de var fra CHILI.

Skrevet

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe slike støvletter. Har ikke helt klart å venne meg til dem, men skal aldri si aldri.... :)

Skrevet

Syns det er kult med snøring og litt gammeldags look, men i kombinasjon med helt lave hæler er det helt grusomt. Liker ikke støvletter med flate hæler da de minner meg om ridestøvler. Med litt hæler blir beina seende penere ut, man får penere gange. Dette poenget forsvinner jo med flate hæler, og da syns jeg skaftet gjør beina styggere enn om de hadde vært i joggesko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...