Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen bra nettbutikker med klær til menn? Hva vil str 50 si? Vil gjerne kjøpe noen litt stilige klær til samboeren min, men eneste butikken jeg finner str hans er dressmann.. største størrelsen.. tror det er 44 tommer i livet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv en samboer av det "røslige" slaget, så jeg har funnet frem til Storkarn som har en utmerket nettbutikk (De har for øvrig butikker på Hamar og Strømmen). Jeg har bestilt derfra flere ganger og varene kommer etter to - tre dager. På den siden finner du også masse informasjon om størrelser. (50 er f.eks. normalt en liten medium og følgelig en liten herrestørrelse).

Jeans (Bl.a. Levi's) og mye annet kan du bestille fra JC Penny i USA. Det er en av de største kleskjedene i USA og det hele er svært seriøst og pålitelig. Ulempen er selvfølgelig at du må betale moms og toll, men mye blir likevel langt billigere enn om du skulle ha kjøpt det her hjemme. Du må også regne med et par - tre ukers leveringstid.

Ellers er en stor mann den perfekte unnskyldningen for en shoppingtur til USA! :sjarmor: Utvalget er enormt og prisene lave! Alle bukser/jakker kommer i forskjellige lengder/"bredder" og kan kjøpes separat. Hva sies f.eks. om en Ralph Lauren dress i str. 58 til under 2.000 kroner?

"Bamsemumser" blir så utrolig mye kjekkere når de får klær som passer! ;)

Skrevet

Ja, ikke sant?

Er koselig med "bamser" synes jeg.. Mer å ta i, mer å være glad i ;) Men er ikke så lett å ha god selvtillit for han, når man må på "spesial"forretninger.. så han trives best med at jeg kjøper klær til han (det gjør forsåvidt jeg også!) :sjarmor::ler:

Skrevet

Glemte å takke for linker :) Titta litt på storkarn.no nå. Syke priser, men greit utvalg :)

Skrevet

Helt enig i både at Storkarn er dyrt og at det er koselig med bamser! Etter jul har de imidlertid halv pris på alt, så da passet jeg på å kjøpe to vinterjakker. (Har du handlet der, får du mail når salget begynner). Kvaliteten på klærne er for øvrig utmerket.

Vi snakket akkurat om det her og da kom jeg på at jeg også har bestilt en del t-skjorter etc. fra Ellos. (Liten vits i å betale 3 - 400 kroner for en t-skjorte som brukes på jobb og sjelden varer mer enn to - tre vasker...). De har også en del andre helt basic herreklær i store størrelser, men jeg antar at kvaliteten står noenlunde i forhold til prisen.

Hvis han sliter med selvtilliten i forhold til å handle klær, anbefaler jeg virkelig en tur til USA! Min er absolutt ingen shoppingfantast han heller, men da han oppdaget at alt han hadde lyst på fantes i hans størrelse tok han helt av! :ler: Tror han prøvde klær i 4 - 5 timer i strekk og gladere gutt har jeg sjelden sett. Koselig! (Argument; Kjøper han klær til et par års normalt forbruk, har dere sannsynligvis spart inn både reise og opphold! ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...