Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har ei nase som e en smule skeiv.. ganske så skeiv faktisk. tror det må ha hendt etter at eg fikk en fotball i fleisen for nokre år sia... noen som vet om det er mulig å rette opp slikt? hvor man får gjort det og om det evt er en kostbar og smertefull opplevelse? takker for svar.. :blunke:

-nesevis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fikk utført en slik operasjon i august 2000. Det var på Klinikk Titterud i Drammen. Det gikk kjempefint og jeg er kjempe førnøyd! Angrer ikke ett sekund på at jeg gjorde det. Operasjonen kostet 17.000,- da, men siden dette er noen år siden så har nok prisen gått litt opp.

Operasjonen i seg selv var ikke noe smertefull. Etter operasjonen fikk jeg smertestillende, og hadde ikke vondt i det hele tatt.

Man bør sørge for å ha fri 2-3 uker etter operasjonen, siden man går med "bandasjert"nese i ca. 7-9 dager, og så blir man litt gul og blå i nese/øyne regionen, og det forsvinner ikke før etter en til to uker.

Håper dette var til hjelp. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

hmmm.. så det er såpass komplisert ja? og dyrt... :roll: trodde det bare var å "dytte" den på plass igjen eg.. jaja. takk for svar! :)

-nesevis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...