Gå til innhold

Hvilket antivirusprogram bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt Norman antivirusprogram er i ferd med å gå ut, og nå er jeg i tvil, skal jeg fornye Norman eller skal jeg gå over til Norton?

Hva ville du ha gjort? Jeg er kun interessert i disse to programmene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har norton.. og det er utrolig bra....... du burde prøve det,,,

lykke til

Gjest snikkelora
Skrevet

Vi har hatt panda nå. Og det er det beste vi har hatt. Mere fornøyd med det enn norten

Skrevet

Skal du først bruke penger på lisens, så vil jeg anbefale NOD32. Et godt gratisalternativ er AVG. Avast! er forsåvidt også grei.

Norton er etter min mening et evinnelig makkverk som på ingen måte er verdt pengene. Det samme gjelder andre produkter fra Symantec.

Hva gjelder Norman er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal si.. Sandbox-teknologien er en god ide, men jeg har opplevd at Norman bruker en del av ressursene på maskinen, samtidig som at den brannmuren som inngår i sikkerhetspakken deres er heller dårlig. Norman ser også noe "uslipt" ut.

Gjest Gjest_Mogens_*
Skrevet

Ville bare si at du bør uansett hvem av de du velger i tillegg laste ned AVG. Det er gratis og kjempebra å ha i tillegg til Norton eller Norman.

Bare søk på nettet etter det så finner du det.

Mogens.

Skrevet

Jeg vil anbefale AVAST (www.avast.com). Det er veldig bra og er gratis i tillegg. Det har også brannmur og virus-sjekk av e-post!

Skrevet
Ville bare si at du bør uansett hvem av de du velger i tillegg laste ned AVG. Det er gratis og kjempebra å ha i tillegg til Norton eller Norman.

Bare søk på nettet etter det så finner du det.

Mogens.

Det kommer bedre ut i alle tester jeg har lest ja.

Gjest Kaffomann
Skrevet
Skal du først bruke penger på lisens, så vil jeg anbefale NOD32.

Støttes. Testvinner i mange tester og lite ressurskrevende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...