Amanlis Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Mitt Norman antivirusprogram er i ferd med å gå ut, og nå er jeg i tvil, skal jeg fornye Norman eller skal jeg gå over til Norton? Hva ville du ha gjort? Jeg er kun interessert i disse to programmene.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 vi har norton.. og det er utrolig bra....... du burde prøve det,,, lykke til
Gjest snikkelora Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Vi har hatt panda nå. Og det er det beste vi har hatt. Mere fornøyd med det enn norten
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Skal du først bruke penger på lisens, så vil jeg anbefale NOD32. Et godt gratisalternativ er AVG. Avast! er forsåvidt også grei. Norton er etter min mening et evinnelig makkverk som på ingen måte er verdt pengene. Det samme gjelder andre produkter fra Symantec. Hva gjelder Norman er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal si.. Sandbox-teknologien er en god ide, men jeg har opplevd at Norman bruker en del av ressursene på maskinen, samtidig som at den brannmuren som inngår i sikkerhetspakken deres er heller dårlig. Norman ser også noe "uslipt" ut.
Gjest Gjest_Mogens_* Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Ville bare si at du bør uansett hvem av de du velger i tillegg laste ned AVG. Det er gratis og kjempebra å ha i tillegg til Norton eller Norman. Bare søk på nettet etter det så finner du det. Mogens.
animelona Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg vil anbefale AVAST (www.avast.com). Det er veldig bra og er gratis i tillegg. Det har også brannmur og virus-sjekk av e-post!
T.S Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Ville bare si at du bør uansett hvem av de du velger i tillegg laste ned AVG. Det er gratis og kjempebra å ha i tillegg til Norton eller Norman. Bare søk på nettet etter det så finner du det. Mogens. ← Det kommer bedre ut i alle tester jeg har lest ja.
Gjest Kaffomann Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Skal du først bruke penger på lisens, så vil jeg anbefale NOD32. ← Støttes. Testvinner i mange tester og lite ressurskrevende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå