Gjest Deception Skrevet 4. oktober 2006 #1 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg får ikke helt Blogger til å fungere på MACen; æøå kommer opp som rare tegn i ettertid. Jeg har testet litt, og har funnet ut at det funker hvis jeg skriver inn html-koden for disse tegnene. Men hva gjør man hvis disse bokstavene er midt inne i et ord? Når jeg tar preview, vises selve koden, men ikke hvis bokstavene er i slutten av et ord. "blå" blir altså ok, men ikke "blått", for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffomann Skrevet 4. oktober 2006 #2 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nederst på siden her er kode for norske tegn: http://www.usit.uio.no/it/web/forfatter/html-intro.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 4. oktober 2006 #3 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nederst på siden her er kode for norske tegn: http://www.usit.uio.no/it/web/forfatter/html-intro.html ← Jeg har selve kodene, men får det ikke til å funke når de står inni et ord, og jeg finner ikke hva jeg eventuelt har gjort feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffomann Skrevet 4. oktober 2006 #4 Del Skrevet 4. oktober 2006 Skal ikke ha noe å si om det er i midten av et ord, eller slutten. Den gjenkjenner det som kode ved at den begynner med & og avslutter med ; . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 4. oktober 2006 #5 Del Skrevet 4. oktober 2006 Skal ikke ha noe å si om det er i midten av et ord, eller slutten. Den gjenkjenner det som kode ved at den begynner med & og avslutter med ; . ← Der tror jeg du gav meg svaret: Jeg må altså skrive for å å med semikolon etter? (tror jeg skal holde meg til LaTeX heretter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 4. oktober 2006 #6 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tusen takk! Det funker som bare juling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå