lidia Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Pleier å lage fløtegratinerte poteter som er i en svart pakke fra toro tror jeg det er. Du skal tilsette vann og fløte. Synes den er god, men kunne godt tenkt meg å droppe fløten. Noen som vet om det blir like godt med lett-melk?? stor forskjell på fløte og lettmel da men, har ikke annen melk hjemme
FantasDick Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hvis vi tenker på den sammen fløtegratinerte poteter-pakken, så har jeg aldri brukt fløte i den, bare melk. Også bruker jeg å slenge litt revet ost oppi på slutten av koketiden.
brumma* Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Hvis vi tenker på den sammen fløtegratinerte poteter-pakken, så har jeg aldri brukt fløte i den, bare melk. Også bruker jeg å slenge litt revet ost oppi på slutten av koketiden. ← Me too. Blir kjempegodt! Jeg elsker den med franske urter!
Maja_83 Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Du må ikke bruke pakke da! Det er juks Prøv heller å lage selv, såååå enkelt og mye mye bedre! Er vel sunnere også uten tilsetningsstoffer... Bare kutt opp løk og poteter med ostehøvel. Så legger du d lagvis i form og heller over fløte med salt, pepper og evt annet krydder. Og et par hakkede hvitløksfedd gjør susen Så er det ost på toppen og inn i ovnen. Nam nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå