Gå til innhold

Fløtegratinerte poteter i pakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å lage fløtegratinerte poteter som er i en svart pakke fra toro tror jeg det er. Du skal tilsette vann og fløte. Synes den er god, men kunne godt tenkt meg å droppe fløten. Noen som vet om det blir like godt med lett-melk?? stor forskjell på fløte og lettmel da men, har ikke annen melk hjemme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis vi tenker på den sammen fløtegratinerte poteter-pakken, så har jeg aldri brukt fløte i den, bare melk. Også bruker jeg å slenge litt revet ost oppi på slutten av koketiden. ;)

Skrevet
Hvis vi tenker på den sammen fløtegratinerte poteter-pakken, så har jeg aldri brukt fløte i den, bare melk. Også bruker jeg å slenge litt revet ost oppi på slutten av koketiden. ;)

Me too. Blir kjempegodt! :Nikke:

Jeg elsker den med franske urter! :sikle:

Skrevet

Du må ikke bruke pakke da! Det er juks ;) Prøv heller å lage selv, såååå enkelt og mye mye bedre! Er vel sunnere også uten tilsetningsstoffer...

Bare kutt opp løk og poteter med ostehøvel. Så legger du d lagvis i form og heller over fløte med salt, pepper og evt annet krydder. Og et par hakkede hvitløksfedd gjør susen :) Så er det ost på toppen og inn i ovnen. Nam nam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...