Gjest Gjest_Dolla_* Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er i et parforhold hvor det har vært en del krangel og ingen av oss vil at det skal bli slutt. Han vil ikke flytte sammen meg pga dette. Men jeg er i boligen hans hver enste dag og overnatte fra dag 1. Han har et barn, blir til at jeg sitter hjemme. Mens han er ute å besøker kamerater. Har ikke i mot det,men det har gått så inn på meg. Har sagt det til han.....
Gjest Bellatrix Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Dere kan i hvert fall ikke flytte sammen hvis dere ikke er enige om at dere skal det.
animelona Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Du får vente å se det an. Tror iallefall ikke det blir mindre krangling hvis dere flytter sammen...
Malama Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Dere kan i hvert fall ikke flytte sammen hvis dere ikke er enige om at dere skal det. ← Må si meg enig i det ja. Hvor lang tid det tar før man blir enig om det vil variere veldig, men med mindre dere begge vil, så er det jo ikke akkurat aktuelt. Og det blir neppe mindre krangling av å flytte sammen med en som ikke vil bo sammen med deg, for å si det sånn...
Krista83 Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Som sagt er det veldig forkskjellig når folk flytter sammen, det er faktisk ikke det samme å sove et sted hver natt og bo der.... Men begge to må være klar for det og så bør dere snakke om hvordan dere vil ha det anngående økonomi og lign...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå