Gå til innhold

Bryllupsfotograf i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan noen tipse meg om en god bryllupsfotograf, helst sentralt i Oslo? Hvor mye må man regne med å betale hos fotografen?

På forhånd tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du sender meg en PM, så kan jeg sende deg navn og nr til ett par stk som jeg kjenner til.

Gjest Hannah (ikke logget inn)
Skrevet

Vi giftet oss 28.12.02 og brukte fotografene Jonasson som holder til paa Lillestrom. Vi tok bilder ute og tok ikke i bruk noe studio, men de har ett paa Lillestrom og ogsaa ett paa Torshov (tror det er der). Som sagt tok vi bildene ut og de tok ogsaa bilder av selve vielsen i Nordstrand kirke. Vi var kjempefornoyde. Om du vil vite mer kan du sende meg en e-mail.

Skrevet

Vi var også strålende fornøyd med fotograf Jonassen.

Vi fikk veldig fine og varierte bilder, både tradisjonelle, utradisjonelle, farge og sort/hvitt..

http://www.fotografjonassen.no/

Lykke til!

Skrevet

Vi er kjempefornøyde med vår brudebildeserie. Betalte 3500,- for 8 bilder serie, fikk da 6 'B' bilder også til 30,- stykket. Takkekort koster fra 25,- og nedover ettersom hvor mang man bestiller.

Ståle Dalberg på Lambertseter, fotografen holder til på senteret.

Vi tok bilder ute og kunne velge om vi vill gjøre det inne i stedet.

Skrevet

Jeg anbefaler Sjøwall, som holder til i Drammensvn. (litt nedenfor den amerikanske ambassaden)

De er annerkjente og vi ble overrasket over at prisen ikke ble dyrere!!!

Og ligger da veldig sentralt!!! Familien min har brukt dem mange ganger og er super fornøyd!!!

Vi skal ta bildene i slottsparken om været tillater det!!!

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...