Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favoritt bodylotion?

Jeg har lyst på en bodylotion som virkelig gjør huden min myk og som lukter himmelsk. En sånn man elsker å smøre seg inn med før man legger seg så man kan kjenne duften i timesvis :ler:

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whipped strawberry cream body lotion fra La sensa (undertøysbutikk i Bogstadeien).. Koster 79 kroner, lukter såå godt. MÅ PRØVES ! Ellers liker jeg godt Flowerbomb body lotion fra Victor og Rolf. Versace har også en som er DEILIG. Den heter Versus.

Skrevet

Jeg elsker Aromachologie Lait Corporel/Body Lotion Relaxing Action fra L'Occitane. Den lukter himmelsk (ikke sterkt) og gjør huden myk og god, og inneholder bare naturlige ingredienser.

Skrevet

Hva lukter den, Arkana?

Gjest Tuppelure
Skrevet

Den desidert beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd MANGE, er Biotherms Anti-Drying body milk, med sitrus-ekstrakter. Huden blir supermyk, og den lukter helt himmelsk av appelsiner! En fantastisk krem, rett og slett.

Skrevet
Hva lukter den, Arkana?

Synes det er vanskelig å si. Den inneholder oljer fra lavendel, tea tree og geranium, men synes ikke den lukter så mye av noen av disse. Det er bare en mild, behagelig lukt. Det er jo lov å sniffe i butikken også. ;) Det gjør jeg alltid, for jeg synes de fleste produktene deres lukter så godt.

Skrevet
Den desidert beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd MANGE, er Biotherms Anti-Drying body milk, med sitrus-ekstrakter. Huden blir supermyk, og den lukter helt himmelsk av appelsiner! En fantastisk krem, rett og slett.

Dette er min favoritt også!

Skrevet

Dette er egentlig ikke en body lotion, men mer en after sun av det kraftige slaget.

Estee Lauder aftersun i en stor gul krukke.

Den lukter sitrusaktig, jeg elsker lukten, og trekker veldig raskt inn i huden selv om den er ganske "fet". Vidunderkrem.

Jeg bruker denne av og til på høsten/vinteren også. Særlig etter dusj på kvelden når man skal legge seg og bare føle seg vel.

Ellers liker jeg Stella av Stella McCartney. Det er en bodylotion som er mer fuktgivende enn den andre hun har, med samme duft.

Gjest synseren
Skrevet

Jeg bruker bodybutter fra Body shop. Lukter oliven, herlig! Bodybutter er for oss med tørr hud.

Skrevet

Eau Vitaminee - gul flaske fra Biotherm. Ingenting slår denne! Silkemyk hud og fantastisk duft!!

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

GOSH Body Line Classic (Har ikke prøvd GOSH Body Line Scarlet) er supergod! Den inneholder avokado olje og vitamin E.

Gosh.dk

Tror jeg må prøve Scarlet neste gang. Noen som har prøvd den?

Skrevet

Hm , den blå fra Nivea (husker ikke hva den heter og er for trøtt til å gå ut på badet og sjekke ) liker jeg utrolig godt. Når jeg smører den på om kvelden er huden babymyk om morgenen, jeg kjenner veldig stor forskjell.

Skrevet

Bodybutter fra bodyshop, bl a den med kokos. Ode a l'amour fra Yves Rocher - lukter himmelsk en blanding av ambra, krikon, solbærblomst, damaskusplomme, ylang-ylang, sistus og sandel og den har skimmer i. :) Og så liker jeg Monoi-olje.

Skrevet

Clarins Body Firming Cream. Den lukter deilig og virker akkurat som det ble sagt at den skulle; huden min kjennes myk men samtidig strammere. :)

Skrevet

Enig

Skrevet
Dette er min favoritt også!

Denne er knallgod, men jeg liker også Body Butter med kokos og har siklet på en krem fra L'Occitane med roselukt - det må jo være den ultimate luksus?

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har knalltørr hud, og har prøvd så mye, men har egentlig ikke funnet noe som gir en skikkelig wow-faktor. Bodylotionen fra Biotherm er OK, og lukter godt, det samme er noen av bodybutterne (oliven, druekjerne, shea og paranøtt), men ellers synes jeg det meste er middelhavsfarere.

Men jeg lurer sterkt på å teste ut Biotherms Biosenses Bodybalm. Den lukter i hvertfall nydelig, men såpass sterkt at man knapt kan bruke parfyme til.

Skrevet

Tusen takk for alle gode tips! :bukke:

Kjøpte imidlertid en bodylotion som ikke har blitt foreslått her :sjenert:

Den er fra BodyShop. Jeg var der for å se etter bodybutter som noen foreslo, men endte opp med Africa Spa: Body Balm. Den lukter utrolig deilig, og gjør huden veldig myk. En fantastisk bodylotion :)

Nå høres det vel ut som jeg er kjøpt og betalt av BodyShop her :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...