Lana_86 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg holder på å bli gal snart. Kan ta historien fra begynnelsen(advarsel: dette kan bli langt og sikkert litt kjedlig..men..) I slutten av sommerferien engang fikk jeg plutselig melding av en venninne at hun hadde funnet en gutt til meg. Dette var en kamerat av typen hennes. Jeg er kresen og tenkte at det sikkert ikke var noe for meg, så jeg unngikk å møte han. Men så en dag når jeg var hos henne kom typen med kameraten. Han var ikke som jeg hadde forestilt meg. Han var kjekk og virket veldig hyggelig, og jeg ble straks litt mer intressert. Han hadde i følge venninnen min også fått et godt inntrykk av meg etter besøket. Så noen dager etter møtte jeg han på byen. Da var han en smule overlegen og jeg kunne vel egentlig når som helst bare dratt hjem uten at han hadde merket noe særlig til det, men jeg ventet på han og tok intiativet til å prate. Det ble litt klining og jeg lovte han å sende han en melding dagen etter. Dagen etter gjorde jeg det og det ble mye meldinger i noen dager fremover. Til og med telefonsamtaler. Og vi avtalte å møtes, men dette avlyste han samme dag. Så avtalte vi å møtes på nytt og det gjorde vi, selvom jeg fikk en følese at han ikke hadde lyst. Vi var da hos venninnen min og typen hennes var der også. Jeg ville egentlig at vi skulle finne på noe alene, men sånn ble det ikke. Han oppførte seg merkelig og vi snakket ikke så mye sammen. Da han måtte dra, sa venninnen min " gi henne et kyss før du drar da", han svarte noe sånt "nei..det har hun ikke fortjent" og så dro han. Var en smule skuffet over oppførselen hans, og tenkte at dette gadd jeg ikke mer. Men senere på kvelden fikk jeg en melding av han der han skrev unnskyld for hvordan han hadde oppført seg, og at han ble sånn når han var usikker. Og han håpet på at jeg kunne tilgi han. Han sendte også en melding til venninnen min og skrev at han angret på at han ikke ga meg et kyss før han dro. Så noen dager senere fikk jeg en melding av han, der det sto at han hadde fest og han ville gjerne at jeg skulle komme. Jeg sa jeg ikke kunne fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle komme meg dit. Da fikk jeg til svar at han syntes at det var veldig trist og at jeg måtte prøve å komme. Jeg snakket med en kamerat som kunne kjøre meg, og sendte han da en melding og sa at jeg kunne komme likevel. Jeg fikk ikke noe svar. Så ringte jeg han og da sa han at jeg sikkert kunne komme hvis jeg ville det,men.. Fikk en følese av at han ikke ville ha meg der, så jeg dro ikke. Og var igjen veldig skuffet. Så dagen etter møtte jeg han på fest. Han sa ikke hei og jeg sa ikke hei. Ettervert ble jeg god og full og begynte og danse. Så kommer han plutselig rett bort til meg og begynte å kysse meg. Vi setter oss ned og snakker litt. Han forteller hvor glad han er for at han møtte meg og hvor godt han likte meg. Jeg blir med han hjem denne natten, og vi sovner sammen(hadde ikke sex) på sofaen. Dagen etter oppfører han seg litt merkelig og jeg hadde problemer med å snakke med han. Noen dager senere sender jeg han en melding. På slutten av meldingen skriver jeg "tenker mye på deg". Får ikke noe tilbakemeling på det, men han svarte vertfall på meldingen. Etter det går det laaaaang tid før jeg hører noe. Typen til venninna mi fortalte at han klagde på at jeg aldri sendte melding(noe ikke han gjorde heller ) så da sendte jeg han en melding. Denne fikk jeg ikke svar på. Så går det enda lenger tid og jeg var nesten på vei til å glemme han, før han plutselig begynner å ta kontakt med meg på msn. Han spør hva jeg skal til helgen og sånn og jeg forteller at jeg skal på en fest. Han skulle ikke på den samme festen som meg fordi han ikke likte de som var der. Så er det helgen og jeg er på festen og utover kvelden dukker han plutselig opp, enda han sa han ikke skulle dit. Jeg går bort til han og vi begynner å kline igjen. Jeg sitter på fanget hans og han forteller igjen hvor godt han liker meg og at jeg er en jente han kan se en framtid med osv.. Han blir mer og mer full og til slutt klarer han nesten ikke stå på beina. Jeg tar han med meg i taxi og får han hjem. Jeg sa til han at jeg ikke ville sove hos han hvis han ikke ville det og at jeg godt kunne dra hjem igjen, men det ville han ikke. Så jeg ble der den natten. Han sovnet på sofaen med en gang og jeg la meg til å sove i den andre sofaen. Dagen etter var ikke stemningen like rar som forrige gang. Vi snakket bedre sammen og han var ikke fullt så avvisende. Dagene etter tok han kontakt med meg på msn og det virket som alt var bra. Helgen kom igjen og jeg skulle ut med en venninne. Jeg ringte han litt før jeg skulle ut og vi ble enige om å møtes. Jeg missforstod og trodde vi skulle møtes inne på utestedet, mens han stod ute å ventet. Han var tom for batteri på mobilen,så jeg fikk ikke tak i han. Men fikk vite etterpå at han nesten hadde stått en time å ventet på meg. Jeg sendte en unnskyld melding dagen etter, denne fikk jeg ikke svar på( men fikk vite nå at tlf hans var sperret,så han fikk verken ringt eller svart på melding) Neste helg kom fort. På fredagen var jeg små full og sendte han en melding og spurte om vi skulle finne på noe(nå var tlf åpnet igjen). Han svarte at han hadde veldig lyst, men var sliten etter jobb og lurte på om vi skulle møtes dagen etter istede på en fest han skulle på. Dagen etter dro jeg på den festen han var på..alene.. Jeg satt meg ned sammen med han og det ble litt klining som vanlig. Så reiste han seg plutselig opp og gikk. Jeg var sikker på at han ble borte, men bestemte meg for å ikke la det ødelegge kvelden min, så jeg satt og var sosial med de andre som var der. Plutselig ser jeg at han sitter rett ovenfor meg, og jeg sier "der er du jo". Han reiser seg opp og går. Jeg følger etter. Han var sur og mente at jeg kastet meg over andre gutter så fort han var borte. Det var overhodet ikke det jeg hadde gjort og han innrømmet at han var veldig sjalu. Jeg fortalte han hvor godt jeg likte han, vi ble venner og gikk opp til festen igjen. Så ble han borte igjen, mulig fordi jeg danset med en annen gutt og denne gangen dro han fra festen. Jeg ble veldig lei meg og dro hjem. Men da jeg kom hjem, bestemte jeg meg for at han ikke skulle få ødelegge kvelden min og jeg dro til byen. Utenfor et utested møter jeg en x-kollega og jeg blir stående å prate med han, ganske tett inntil han(men ikke noe mer enn det). Plutselig kommer han ut fra utestedet, og ser meg, han gir meg et stygt blikk og går inn igjen. Kollegaen min går og jeg står utenfor og tar meg en røyk. Så kommer han igjen og han prøver å unngå meg. Jeg tar tak i han og prøver å snakke med han. Han er frekk mot meg og sa at han bare ville hjem å sove. Etter mye om og men blir jeg med. Da vi kommer hjem til han er en søt igjen. Han sier at han vi må finne på noe i edru tilstand også..osv Denne natten har vi sex for første gang og vi sovner sammen. Han holder rundt meg og stryker meg hele natten og av og til lå han å så på meg. Var veldig koselig, men så uten videre reiser han seg opp og går ned. Jeg tenkte at han kanskje skulle på do og venter på at han skal komme tilbake, men det gjorde han ikke. Jeg gikk ned og da lå han å så på tv. Vi snakket litt sammen, men stemmningen var rar igjen. Så dro jeg og jeg har ikke hørt et pip siden. Jeg har heller ikke prøvd å kontakte han. Hva betyr dette? Hvorfor oppfører han seg så merkelig? Liker han meg eller gjør han ikke det? Jeg føler meg mest sikker på at han ikke gjør det, men da skjønner jeg heller ikke hvorfor han sier det han sier. Jeg vet at han snakker om meg med kamerater og sånn. Og kameratene hans kaller meg t.o.m for dama hans. De burde jo vite det hvis han egentlig ikke liker meg. Så kan det være at han bare er ekstremt usikker? Har hatt lyst til å sende han en melding og spørre rett ut hva han føler, men er så redd for å få et negativt svar. Hva burde jeg gjøre? Beklager langt innlegg, var egentlig veldig deilig å få skrevet det ned og en stor takk til de som gidder å lese
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Liker du han så mye at du vil satse videre? Selv synes jeg han hørtes slitsom ut, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde orket så mye hodebry.
Lana_86 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Liker du han så mye at du vil satse videre? Selv synes jeg han hørtes slitsom ut, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde orket så mye hodebry. ← Det vet jeg ikke fordi jeg ikke kjenner han godt nok. Men han er et prakteksempel på gutter jeg faller for. Mulig at det at han er så overlegen har gjort at jeg har holdt interessen oppe. Man vil jo ofte ha det man ikke vet om man kan få.
*melis* Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Enig med Pax; dette hørtes utrolig slitsomt ut. Tror bare du får sette deg ned å snakke med ham i edru tilstand og spør hva han egentlig vil. En slik oppførsel hadde i alle fall blitt for travel for meg i lengden.
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Phu, det var langt! Men enig med Pax! Høres ut som om han er "all yours" men en skikkelig sær, sjalu og vanskelig type som driver med ulike former for hersketeknikker og forsøk på å gjøre deg usikker som "straff" for hans egen usikkerhet. Sorry, men det er mitt inntrykk etter å ha lest dette
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Det vet jeg ikke fordi jeg ikke kjenner han godt nok. Men han er et prakteksempel på gutter jeg faller for. Mulig at det at han er så overlegen har gjort at jeg har holdt interessen oppe. Man vil jo ofte ha det man ikke vet om man kan få. ← Den type overlegenhet du beskriver her syns jeg minner om (dårlig) fordekt dårlig selvtillit og usikkerhet.
Lana_86 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2006 Den type overlegenhet du beskriver her syns jeg minner om (dårlig) fordekt dårlig selvtillit og usikkerhet. ← Fra han sin side eller min?
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Fra han sin side eller min? ← Fra HANS side, absolutt!!!
Lana_86 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2006 Fra HANS side, absolutt!!! ← Godt å høre
LilleLy Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Enig med dem som sier at det høres litt slitsomt ut. Det kan jo være flere ting som gjør at han oppfører seg sånn. Han kan jo være utrolig usikker på seg selv og følelsene sine og ha litt vanskeligheter med å vite hvordan man skal behandle en jente. Han virket jo også litt sjalu, og det er jeg utrolig skeptisk til. Jeg synes iallfall det er veldig vanskelig med gutter som er veldig sjalu! Det er likevel du som kjenner han best og må prøve å bli bedre kjent med han så du kanskje finner ut litt mer om hva dere føler for hverandre Ikke la deg vippe av pinnen iallfall
Lana_86 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2006 Takk for alle gode råd. Jeg får prøve å snakke med han neste gang jeg møter han å se om jeg får noe klarhet i dette. Jeg vet faktisk ikke om jeg i det hele tatt vil ha noen fremtid med han, men jeg vil i det minste vite hva han føler. Føler at jeg må vite det før jeg klarer å komme meg videre. Jeg er ikke "trofast" mot han nå på noen måte, jeg møter andre gutter og føler meg veldig singel. Men det er allikevel han jeg har i bakhodet, dessverre.. Det at han er sjalu er ikke noe jeg liker heller. Hadde en type som var sykelig sjalu og det var utrolig slitsomt til tider. Får se hva tiden bringer, funker det ikke med han er det ikke noe jeg kommer til å ta veldig tungt,heldigvis. Men at jeg liker han, kan jeg ikke nekte for.
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 Å, jeg kjenner meg så godt igjen, jeg hadde det akkurat slik med en fyr for noen år siden. Min erfaring er at forhold som har så store problemer med å hele tatt komme i gang, sjelden blir noe særlig av. Det virker som du tiltrekkes av gutter du egentlig vet at oppfører seg dårlig mot deg (det gjorde jeg også), og han høres virkelig ikke ut som han er noe å satse på. De eneste gangene han er interessert i deg er han jo full. Hvorfor han oppfører seg slik er jo vanskelig å svare på, kanskje han er usikker, kanskje han ikke vet hva han føler for deg (når han er edru) kanskje han bare prøver å utnytte deg. Men det virker som om du ikke vet hva du føler for han selv, du lar det hele være opp til han, i stedet for å virkelig tenke over at han oppfører seg dårlig mot deg og er overlegen. Jeg tror virkelig du bør prøve å finne en gutt som er litt snillere og modnere enn han her.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #13 Skrevet 5. oktober 2006 Å, jeg kjenner meg så godt igjen, jeg hadde det akkurat slik med en fyr for noen år siden. Min erfaring er at forhold som har så store problemer med å hele tatt komme i gang, sjelden blir noe særlig av. Det virker som du tiltrekkes av gutter du egentlig vet at oppfører seg dårlig mot deg (det gjorde jeg også), og han høres virkelig ikke ut som han er noe å satse på. De eneste gangene han er interessert i deg er han jo full. Hvorfor han oppfører seg slik er jo vanskelig å svare på, kanskje han er usikker, kanskje han ikke vet hva han føler for deg (når han er edru) kanskje han bare prøver å utnytte deg. Men det virker som om du ikke vet hva du føler for han selv, du lar det hele være opp til han, i stedet for å virkelig tenke over at han oppfører seg dårlig mot deg og er overlegen. Jeg tror virkelig du bør prøve å finne en gutt som er litt snillere og modnere enn han her. ← Enig i denne.
Lana_86 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 9. oktober 2006 Har bestemt meg for å legge han bak meg nå. Snakket med venner av han i helgen og de mente at jeg ikke skulle bry meg om det og at det var bare sånn han var. Men jeg vil ikke ha en gutt som er sånn. Desuten er det altfor gøy å være singel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå