Gå til innhold

Kan det være farlig??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nå forsatt på nytt p-pillebrett like etter at det forrige var tomt (hoppet over uka med mensen) noen ganger. Lurer nå på om dette kan være farlig...er det skadelig for kroppen å ha mensen bare annen hver måned? Er så deilig å slippe alt ubehaget denne uken innebærer, men har ikke lyst til å starte med p-sprøyte for å unngå det da jeg har hørt en del negative ting om p-sprøyten...

Håper dere kan hjelpe meg!

Klem

Tigerpia

Videoannonse
Annonse
Gjest Duchess
Skrevet

Det er ikke farlig å utsette mensen innimellom, men å ikke ha mensen i det hele tatt når du går på p-piller- er ikke bra.

En venninne av meg gjorde det, og hun sa hun fikk mensen likevel etter å ha utsatt den lenge, og da fikk hun også en kjempe-blødning.

Så en gang iblandt skader vel ikke, men når du går på p-piller skal du ha mensen også.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Å ta pillene slik at du får mensen feks. annenhver mnd er ikke farlig, men de jentene som utsetter og utsetter så de kanskje bare har mens 2-3 ganger pr. år det er IKKE sunt.

Milla

Skrevet

Det er som sagt ikke bra å gå for lenge uten mensen, men jeg tviler for at annenhver måned medbringer problemer.

Gynekologen min sier at dersom det går så lenge som et år mellom hver mens er det "ikke bra".. Jeg går på p-piller nettopp for dette, uten pillen kunne det gå opp til et halvt år mellom hver mens, og jo lenger tid som gikk, jo værre ble "utblåsningen". :o

Skrevet

Takk for svar!! :) Var beroligende å vite! Da fortsetter jeg med annen hver måned da- jippi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...