Cupcake Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Bestilte noen klær fra H&M i forrige uke, og da stod det at jeg kunne gå inn og legge til flere ting senere siden bestillingen ikke skulle bli sendt før midten av måneden. Men, hvordan gjør jeg det?
Karamba Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Tror du går inn på min side på hm.com og mine bestillinger...
Frk. Stella Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Logg inn på "Min side" på HM, sjekk bestillingen din at den ikke er sendt først! Så er det egentlig bare å bestille i vei, når du går i kassa vil du se at de nye tingene legger seg sammen med de gamle, om du skjønner?
Cupcake Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Logg inn på "Min side" på HM, sjekk bestillingen din at den ikke er sendt først! Så er det egentlig bare å bestille i vei, når du går i kassa vil du se at de nye tingene legger seg sammen med de gamle, om du skjønner? ← OK. Så de gjør det, ja. Ville ikke prøve. Var litt redd for å lage en bestilling til, og så måtte betale ekspedisjonsgebyr en gang til. Thank you!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå