Gå til innhold

Hva bør man se på TV i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

I kveld skal jeg kroke meg sammen i sofaen med god-buksene og se på TV.

Men det er så lenge siden jeg har gjort det, at jeg ikke har noen rutine for hva man bør se på onsdager.

Så derfor spør jeg: Hva skal du se på TV i kveld, eller hva ville du sett hvis du hadde hatt tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
House M.D. på Nrk :)

:Nikke: Det er en fantastisk bra serie!

Skrevet

Du har i grunn valgt en dårlig tv- kveld...

Det eneste jeg finner interessant er House, som jeg følger med på på Canal+ og ikke NRK. Derfor ser jeg på Ghost Whisperer på TvNorge.

Ellers er det jo nyheter...

Skrevet

Er ikke den beste kvelden å tilbringe foran tv, nei... Har sett litt på Ghost Whisperer jeg også. Helt grei serie. Etter dette begynne Invation, grei nok serie det også dersom du liker den sjangeren... :)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet
House M.D. på Nrk :)

House M.D. er utrolig bra. Enig! Men jeg gadd ikke å vente på trege Norge som aldri viste serien på norske skjermer, så jeg kjøpte meg hele serien fra utlandet.

Takk for svar, alle! Ser ut som om jeg heller får leie meg en film :)

Skrevet

Onsdag er ikke den ideelle tv-kvelden nei. (avhenger jo selvsagt av hvolke kanaler du har tilgang til da, med nok kanaler finnes det jo alltids en film eller noe)

Men egentlig kan jeg ikke komme på noe jeg MÅ se på en onsdag. eller noe jeg ser i det hele tatt. (bortsett fra at jeg gjerne ser monkey business på animal planet, men det går jo hver dag og er ikke akkurat noe å basere en tv-kveld på da...)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Nå ser jeg på TvNorge og noen ungdom som skal trene. Et lettere liv. OG jeg er på KG samtidig. Mao ikke så veldig fengende.

Det er virkelig mye dritt på tv på onsdager. Før hadde man ihvertfall Onsdagsfilmen på TvNorge: "En bit fra virkeligheten", eller hva de nå het, de dårlige filmene man aldri hadde hørt om, Og aldri så igjen. Med mindre den ble vist på ny på TvNorge.. Hvor ble det av dem?

Skrevet

Skal se 60 minutes senere i kveld (hvorfor i H må de sende den så sent?)

Skrevet
Nå ser jeg på TvNorge og noen ungdom som skal trene.  Et lettere liv.  OG jeg er på KG samtidig.  Mao ikke så veldig fengende.

Det er virkelig mye dritt på tv på onsdager.  Før hadde man ihvertfall Onsdagsfilmen på TvNorge: "En bit fra virkeligheten", eller hva de nå het, de dårlige filmene man aldri hadde hørt om, Og aldri så igjen.  Med mindre den ble vist på ny på TvNorge..  Hvor ble det av dem?

Gjør akkurat det samme, men nå skal jeg benke meg ned foran tv'n for å se Ghost Whisperer :)

Ja! Jeg savner onsdagsfilmene... det at de var fra virkeligheten gjorde de "litt bedre :ler: "

Skrevet
Det er virkelig mye dritt på tv på onsdager.  Før hadde man ihvertfall Onsdagsfilmen på TvNorge: "En bit fra virkeligheten", eller hva de nå het, de dårlige filmene man aldri hadde hørt om, Og aldri så igjen.  Med mindre den ble vist på ny på TvNorge..  Hvor ble det av dem?

Jeg savner faktisk disse filmene :sjenert::sur:

Skrevet (endret)
Jeg savner faktisk disse filmene :sjenert:  :sur:

Jeg også... Pleide å være benket oppi sofaen på hybelen min med et glass vin og lommetørkle. Og grein litt, da, vettu... :sjenert:

Så for øvrig den doktor-serien på NRK i går. Den var bra, gitt!

Endret av niomi
Skrevet

Ingenting, foretrekker heller å se på en dvd. Synes det ikke går noe fint på tv lenger, ikke før det kommer nye episoder av CSI:Las Vegas.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Miloine
Skrevet
I kveld skal jeg kroke meg sammen i sofaen med god-buksene og se på TV.

Men det er så lenge siden jeg har gjort det, at jeg ikke har noen rutine for hva man bør se på onsdager.

Så derfor spør jeg: Hva skal du se på TV i kveld, eller hva ville du sett hvis du hadde hatt tid?

RIKETS RØST og ETATEN! Liker den sistnevnte serien veeeeldig godt! :ler:

Skrevet

Ser fast bare på Battlestar Gallactica onsdagskveldene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...