Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Når bør man kontakte cateringselskap for bestilling? Vi skal ha bryllupet i juli 2007, er det alt for tidlig å booke catering allerde nå?
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ville booket så tidlig som mulig. Spesiellt hvis en skal ha bryllup i de mest populære månedene. Bedre føre var osv...
flickan Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg skal gifte meg i juli 07 og har allerede booket. Dvs jeg har holdt av kapasiteten, detaljer som meny og servitører, osv har vi ikke snakket nærmere om.
mowgli Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Vi skal gifte oss 7. juli 2007 og har booket allerede, i utgangspunktet så tok de ikke imot bestillinger før etter nyttår men de skrev det ned allikevel. Meny skal vi bli enige om senere
Pinki Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Vi har også booket, gifter oss 30. juni -07. Har bare "reservert plass" vi også, ikke bestemt meny etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå