Gå til innhold

Hotell Cæsar er tilbake!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig!!!!!

Dette har jeg ventet på lenge!

Lurer på hvordan det går med hun Charlotte oh han.....Jerry(?)

Om jeg har noe liv???? Tja......... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, Marianne dah..... Visste ikke at du var "sånn-Cæsar-digger"......

NEIIIIDAH! Bare tøysa.... :lol:

Så litt på den i begynnelsen for en tid tilbake, men falt fort av lasset.

Kanskje like greit,- hadde vel blitt sittende hele dagen foran tv`n og grodd fast i sofaen. Er så møe jeg må få med meg :P

Klæms, Diva :hoppe:

Skrevet

Nei huffameg! Hotel Cæsar har jeg sett ca 5minutter av, og det var mer enn nok! Dessverre blir alle venninnene mine så asosiale når det går på tv... :roll:

Skrevet

Uffa...

Enig med Megan... Cæsar i 5 minutter er mer enn nok... :-?

Jeg er glad hver gang de har pause, jeg... :ler:

Skrevet

Hei jeg digger hotel cæsar. jeg og sambo er helt hekta i hvert fall nesten. vi ser det på internett hvis vi ikke får det med oss på kvelden. Ja det er skjedd noen forandringer, men det trengs vel litt utbytting innimellom. Charlotte kan vel ikke bli kongelig og da må det vel blli slutt med Sverre på en måte. tror liksom ikke han orker flere ting fra fortiden som henter igjen Charlotte.

men dette kommer det jo svar på etterhvert. jeg er i hvert fall glad for at serien min er tilbake. jeg skal jobbe i kveld så da får jeg satse på reprisen i morgen.

Skrevet

*sukk*

Hei! Jeg heter Jordbær og er cæsaroman!

:ler:

Skrevet
Hei! Jeg heter Jordbær og er cæsaroman!

:ler:

HEI JORDBÆR!!! :ler2:

Godt og se at det bare ikke er meg som liker den serien, skjønt alle de utskiftningene og avsluttende rollefigurer ødelegger litt........

Litt lei meg for at det er slutt mellom Svein og Matine, jeg da.......... :(

Skrevet

Jeg så også på i går med stor glede.

Det var et par rare ting som - ja, jeg vet det er tv, men likevel - ingen ville hjelpe Hugo med regnskapet... hva er det for noe da? Det var veldig unaturlig. De kunne ringt et vikarbyrå - og i hvert få utsatt bokettersynet. Jeg synes også det er festlig at de omtaler det som et konsern, og så har de ingen markedsavdeling, regnskaps/økonomiavdeling etc. Det har faktisk irritert meg en stund.

Bortsett fra det - Charlotte har nok kjørt sitt siste løp, Jerry er litt søt han da - og Åge gir seg ikke.

Hvor bor moren til Svein og Ninni forresten?

Skrevet

Hehe, jeg er nok cæsarman jeg også :oops:

Tusenfryd, jeg tror grunnen til at Higo må sitte slik å streve alene, er at han skal komme på at han har en løsning på problemene, som bor i Skottland... Om de tar inn en vikar, ville jo alt løst seg, og Hugo ville ikke kommet på akkurat den løsningen. Tror nå jeg da...

Skrevet

Nora litt merkelig det der da, at han plutselig har en adoptivdatter.Han skrev jo et testament forde han ikke hadde livsarvinger.De roter litt, men jeg følger med og koser meg.SUKK :oops:

Skrevet

Enig med deg, remyline! Det er mye som blir usannsynlig. Men så er det jo en såpeserie, da, og der er alt lov! Noen blir skrevet ut av serien, og andre kommer inn! Etter det jeg har lest, virker det til å bli en bra sesong, jeg gleder meg!!

Skrevet

Aha - er det der Vanessa Borgli kommer inn... jaja - uansett - et konsrrn som dette burde hatt 15-20 i en økonomiavdleing med seksjonsledere, nestledre etc.

Men jeg koser meg for det...

Men jeg vet fortsatt ikke hvor Gjertrud bor... hvorfor kan ikke Svein bo der?

For ikke snakke om at han burde bodd i toppetasjen mens han har ansvar for Goggen... det er jo hjemmet til Goggen - skal arvingen ligge i en babycot på et hotellrom mens toppetasjen står tom?

Hmm... vel - jeg følger med.

Så forresten "Benedicte" på t-banen her om dagen. Og "Samina" på trening...

Skrevet

Det er ikke alt som er logisk med hotell cæsar... :roll: Synes du Tusenfryd er altfor analyserende. Bare se, og nyt :wink: Kan jo ikke bry de tomme hjernene våre med slike spørsmål som du kommer med...!

(har noen venner, nemlig, som mener det er fordummende å se Hotell Cæsar, og det er bare hjernedøde husmødre som ser på... Nå nekter jeg på at jeg er hjernedød, men de mener jeg kommer til å bli det som følge av dette programmet! For meg er det god underholdning, og ikke minst avslapning, etter en dag med ungemas og annet kjas!)

Skrevet

Jeg ser også på..

Ikke fordi jeg synes at det er sååå spennende og morsomt, men fordi tidspunktet er så perfekt.

Ferdig med middag og dill og dall.. så TV-tid!

Jeg gir blanke i om jeg går glipp av en sesong eller en episode eller en uke, men jeg har nok sett over halvparten av episodene.

Fint med sånne serier som lar hjernen hvile litt innimellom synes jeg.

Skrevet

Og angående den toppetasje, det var merkelig mange som bodde der oppe ei stønn.......men det er jo såpe.

Har Hugo en adoptivdatter??? det har vist ikke jeg fått med meg.

Skrevet

Har aldri vært den som har fulgt med på Hotell Casar jeg da, og nå har jeg ikke norsk TV2 lenger heller... Serien har aldri fenget meg noe særlig. Skal jeg først se såpe (og det må jeg nok innrømme at jeg gjør noen ganger) så foretrekker jeg amerikanske serier og ikke norske. Hvorfor? Fordi glamouren i Hotel Cæsar blir så veldig "norsk." Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare men.... det er altså noe som mangler i forhold til de store amerikanske. Hvis jeg først skal drømme meg bort i såpeserier synes jeg at det er ok at handlingen ikke foregår i Oslo, med skuespillere som man har sett i diverse andre merkelige roller før. Dessuten synes jeg ikke det er særlig mange talentfulle norske "såpeskuespillere." (Finnes det talentfulle "såpeskuespillere" i det hele tatt :-? ) Men kos dere med Cæsar dere... Hver sin smak, og godt er det :P

Jennifer

(som blander seg oppi både her og der...)

Skrevet

Jeg digger denne serien hemningsløst. Det har vært så trist uten den i jula, så nå var det jammen på tide at den kom tilbake. Tror det blir par av Svein og Benedicte jeg..... he he :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

synes serien er rasende festlig, og en av de få seriene jeg orker å følge med på. det er genialt at ikke hugo får hjelp med regnskapene, f.eks..

min kjære følger faktisk også med på disse håpløse folkene.. :hoho:

men har hugo en adoptivdatter? nå ble jeg nyskjerrig..

*ravna*

Skrevet
synes serien er rasende festlig, og en av de få seriene jeg orker å følge med på.  det er genialt at ikke hugo får hjelp med regnskapene, f.eks..

min kjære følger faktisk også med på disse håpløse folkene.. :hoho:  

men har hugo en adoptivdatter?  nå ble jeg nyskjerrig..

*ravna*

Ja, Hugo har en adoptivdatter. Etter sånn som jeg har forstått det, giftet Hugo engang i tiden seg med en gravid enke, og da barnet ble født, kalte han henne opp etter sin mor, og adopterte henne. Tror ikke de har vært verdens beste venner de siste årene, men når Hugo tar kontakt og lar henne få vite hvilke formuer hun er arving til, reiser hun fra Skottland til Oslo for å jobbe i konsernet.

Correct me if I'm wrong :ler:

Skrevet

...og jeg som ser på Cæsar når jeg spiser middag kan ikke la være å undre meg over Jerry, The Amercan Cowboy, med umiskjennelig nord norsk dialekt... (Ja, da faren til tanta hans er sikkert født i Bodø...).

Bortsett fra noen litt lite gjennomtenkte detaljer (Vi seere skal ikke undervurderes, vi har hukommelse som elefanter :ler: ), så er Cæsar perfekt "hjernehvile" etter en lang dag. Jeg følger meg rent forfrisket, jeg etter en "dose" :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...