Gå til innhold

Barnesangbok fra jeg var liten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Når jeg var liten, hadde vi hjemme en barnesangbok jeg var så glad i. Husker ikke hva den heter, eller hva slags bilde den hadde på utsiden. Det jeg husker er at den er høy, altså i størrelse A4- format, like høy, men halvparten så bred. Tror at bokryggen er rød, og det er mulig at tegningen på forsiden er i svart- hvitt. Jeg så den i en butikk for ca. et år siden, og den så helt lik ut som da jeg var liten. Jeg har lett i loft og kjeller hjemme hos mamma, men finner den ikke. Noen som vet hva jeg prater om? Hva den heter og hvor den kan finnes? Husker natuligvis ikke hvilken butikk jeg så den i i fjor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg var liten, hadde vi hjemme en barnesangbok jeg var så glad i. Husker ikke hva den heter, eller hva slags bilde den hadde på utsiden. Det jeg husker er at den er høy, altså i størrelse A4- format, like høy, men halvparten så bred. Tror at bokryggen er rød, og det er mulig at tegningen på forsiden er i svart- hvitt. Jeg så den i en butikk for ca. et år siden, og den så helt lik ut som da jeg var liten. Jeg har lett i loft og kjeller hjemme hos mamma, men finner den ikke. Noen som vet hva jeg prater om? Hva den heter og hvor den kan finnes? Husker natuligvis ikke hvilken butikk jeg så den i i fjor...

når var du lita?jeg trur jeg kommer på en slik bok ca. 15 år siden? kanskje...må se om jeg finner den

Skrevet (endret)

Husker du hva slags sanger som var i boka da? Det kan jo hjelpe oss godt på vei!

Jeg også kan huske en høy, smal sangbok som jeg var veldig glad i.

"Å jeg strever så med mine små du..." trallalallalaaaaa :plystre::ler:

Endret av aimee
Skrevet

Tror jeg vet hvem du mener, men mest rim og regler i den mener jeg å huske? Og mange morsomme tegninger! :ler:

Den jeg mener har jeg nemlig også sett i bokhandlere nå nemlig... Men navnet??? Hmmm...

Skrevet

Åhhhh!!! Den hadde jeg og! *sentimental*

Det var ikke den jeg mente da... Men det var jo ikke jeg som lurte på det heller :ler:

Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet
Er det denne boka?

"Alle barns rim og regler - Gåsemorboka"

Javisst!! Det er den!!! Oi oi oi, nå ble jeg glad. Tusen takk for svar, dere! Husket ikke at det var rim og regler, jeg. Der kan du se :) Tusen takk for hjelpen! Nå skal jeg google litt og se om jeg kan få tak i den igjen!!

Skrevet

Du kan få kjøpt den gjennom både Bokkilden og Haugen også, men de hadde ikke bilde på nettsiden - derfor det ble link til Prøysenhuset :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...