kamela Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Her tenkte jeg vi kunne komme med alle gode tips og ønsker vi måtte komme over og dele med hverandre. Alderen 10-12 tror jeg kan gå godt om hverandre. Så da starter jeg med de ønskene jeg allerede har fått: MP3 spiller DVD - Pirates of Carribean, dead mans chest (?)
kamela Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2006 For de som liker Harry Potter-bøkene: Eragon av Christoper Paolini Den eldste er en fortsettelse og kommer i løpet av høsten.
Gjest snikkelora Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Lego teknic Gavekort på dvd/cd web camera fotball strømper leggskinn (til fotball)
kamela Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 Har fått en ønske om spraydeodorant som lukter godt fra poden. Greit å bli litt opptatt av egen hygiene. og så har han ikke noen toalettmappe lenger.... skal se lista vokser!
kamela Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2006 Lommelykter, store og små, kjempefint f. eks. hvis det skal leses etter at vi har slukket lyset og sagt god natt
Gjest allium Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Her er ønskene jeg har fått fra min tiåring så langt: Warhammer-figurer Abonnement på "White Dwarf" (Warhammer-blad) Ekstra kontroll til PS2 Mikroskop Kompass Narnia-filmen på DVD Endret 12. oktober 2006 av allium
Gjest Malina Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Tja... ¤ Abonnement på Donald Duck ¤ Fotball, fotballhanser/leggbeskyttelse etc. ¤ Diverse utespill som: kubbespill ¤ Diverse innespill: Vil du bli millionær, geni, tv-spill osv ¤ Bøker; HarryPotter er jo veldig pop ¤ DVD- tegneserier elr. spillefilmer ¤ Lykt til sykkelen, speedometer til sykkelen hvis han har det... ¤ Vekkeklokke m/radio ¤ Fiskeutstyr hvis han har sansen for sånt.. ¤ Skrivesaker, ting han trenger til skolen ...det var noe av det jeg kom på i farten...
Gjest snikkelora Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 har akkuratt snakket med tante-ungene mine på 11 og 13 (gutter) og dem ønsket seg: - Kule t-skjorter - Tøff lue - Caps - Cd med Robbie Wiliams - Cd (sånn vg lista pop)
kamela Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2006 Artemis Fowl bøkene, poden har lest en og ønsker seg flere!
kamela Skrevet 17. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2006 Eksperiment/forskningssett, poden fortalte at det var det en som ønsket seg i bursdagspresang, og han selv ønsket seg det til jul. Må finne ut hva det er for noe, tror kanskje jeg har sett noe sånt på Clas Ohlson.
kamela Skrevet 29. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 29. november 2006 Dette er vel svaret på eksperimentsettet over: EinO eksperimentsett, fåes i bokhandel med sympatisk pris fra kr. 79 og oppover. Finnes i flere varianter
pellegrino Skrevet 29. november 2006 #12 Skrevet 29. november 2006 Stjernekikkert, Pirates bilbane, lego, metalldetektor (!), spill til både x-box og nintendo ds.
kamela Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 1. desember 2006 Eragon spill til PS2 (og det har jeg kjøpt i dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå