tuji Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 På God Morgen, Norge er det akkurat nå en mann som heter Sean Kjartan . Hva kan foreldrene ha tenkt?
Gjest Fruktfat Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 så det akkurat jeg òg. fort gjort å si schån shjartan...
Svart Katt Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Han er vel fra Nord-Norge da. (jf en annen tråd på skråblikk.)
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Han så ikke ut til å være nevneverdig plaget..
Drua Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 så det akkurat jeg òg. fort gjort å si schån shjartan... ←
Amanlis Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Navnet skjemmer ingen sies det, men det er jo lov å bruke hodet
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Slår ikke en jeg kom til på telesalg; Abrahan Lincoln, og en Pat Manhattan! (har søkt de opp og de finnes ikke, så våger meg å legge dem ut her)
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Dritafett, 6000 annenhver uke kan man ikke klage på :---D Nå selger jeg jo kverna seeel
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Slår ikke en jeg kom til på telesalg; Abrahan Lincoln, og en Pat Manhattan! (har søkt de opp og de finnes ikke, så våger meg å legge dem ut her) ← Hvordan går det i jobben forresten? OK?
La Luna Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 En liten digresjon: (gjelder ikke i forhold til akkurat det navnet da, for det var jo en blanding av norsk og engelsk ) Jeg så på et program (fra usa var det vel) der de gikk gjennom alt det rare kjendiser kaller barna sine, sånn som Gwyneth Paltrow sin Apple og Courtney Cox/David Arquette sin Coco. Et av navnene de gikk gjennom da var en stakkars kjendis som kalte ungen sin for Magnus! Og det var visst et utrolig rart navn
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Dritafett, 6000 annenhver uke kan man ikke klage på :---D Nå selger jeg jo kverna seeel ← Kvernet sel? Og folk kjøper det? *blånd*
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg vet, det er svineri Men det var enten det eller Ramstad Universal + og det vil ingen ha, for det eneste argumentet på den kampanjen er at en skiløper bruker det. Alle svarer "Jaha, og HVA SÅ?" høhø
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #16 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg vet, det er svineri Men det var enten det eller Ramstad Universal + og det vil ingen ha, for det eneste argumentet på den kampanjen er at en skiløper bruker det. Alle svarer "Jaha, og HVA SÅ?" høhø ← Du er herlig kynisk, rett og slett en sussebass! :-D
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #17 Skrevet 6. oktober 2006 Han er vel fra Nord-Norge da. (jf en annen tråd på skråblikk.) ← Utvilsomt!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 6. oktober 2006 #18 Skrevet 6. oktober 2006 Du er herlig kynisk, rett og slett en sussebass! :-D ← Det er de som er kyniske over vår homsepat Henrik Ramstad! Her utvikler han kosttilskudd for kvinner og menn, to forskjellige! Også svarer mannen i andre enden "hvorfor?" Nei fordi vi er bygget forskjellig. "HVORDAN?" Kikk i buksa di >:---( Sa jeg! Og min 80 år gamle kollega sa vent til jeg blir 40 år og gift, for da vet jeg hva hormoner er og ikkeno er flaut, og en dag finner jeg ut hva prostata er! Ka tege o mæ får!
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #20 Skrevet 7. oktober 2006 Dette navnet er bedre. ← Søppeloppsynsmann Kåre Pung! Hva med tidligere politimester Leif Lier? (Engelsk uttale). Pr-agent Kjell T. Ringdal? (Dinamo)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå