Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen :smilyblomst:

Er det flere her som har babycomp?? Jeg har lånt en av en venninne som ikke får bruk for den det nærmeste årene (har akkurat skilt seg).

Fint å dele litt erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det är en liten apparat som hjälper dig att få kontroll och översikt på dina cykler med ägglossning.

BabyComp is equipped with a specific programme for natural family planning. Basically you should take your temperature as regularly as possible, so that the device gets to know your individual cycle and receives data to determine the fertile days.

http://www.babycomp-ladycomp.com/en/kinder...CFSR1MAod-li7sQ

Skrevet
Er det virkelig ingen andre???? :sjenert:

Du kan kanske fråga på Gravid också?

Skrevet (endret)

Jeg har en Ladycomp, ikke babycomp, men den funker jo på samme viset bare med litt mindre funksjoner.

Men jeg bruker den for tiden som prevensjon da, så det er vel kanskje ikke akkurat mine erfaringer du er ute etter...

Endret av Malama
Skrevet

Hei Malama!!

Joda, det er vel gøy å utveksle litt erfaringer?De fungerer jo på samme måte, selv om vi bruker de til ulikt formål.

Skrevet

MM.

Men i mitt tilfelle virker den litt.... dårlig.

Det er ikke den sin feil altså, men det er ikke så lett å foprutsi når jeg kan få eggløsning eller mens når syklusen er 30 dager en gang og 60 dager den neste, og kanskje 48 deretter...

Du som har lånt en, husk å nullstille den da, slik at den ikke driver og antar at din kropp fungerer etter samme mønster som din venninne. (og nullstille den igjen når hun får den tilbake) Og ta med i beregningen at det tar 3 måneder før den egentlig kjenner korppen din...

Skrevet

Hei igjen :)

Ja den var nullstillt når jeg fikk den ;)

Min venninne hadde gjort det for meg :smilyblomst:

Jeg har nemmelig noe av det samme problemet som deg : en uregelmessig eggløsning!!!Jeg håper at babycompen kan hjelpe meg med å finne ut av den, men klarer den ikke det får jeg ta en tur til legen for å sjekke.

Jeg har en datter fra før av, på 5 år, så det bør jo kunne gå an.....

Jeg har lagt inn data fra juli (mensendatoer), men regner jo selvfølgelig med at den bruker som du sier 3 mnd for å finne ut av kroppen min.

Det står det jo og i bruksanvisningen at den trenger tid for å finne ut....

Hvor lenge har du brukt ladycompen din?

Skrevet

Dersom du har lagt inn mensdatoer fra tid tilbake, så har den jo litt forsprang da, såda trenger den kanskje ikke 3 måneder, det er jeg usikker på. Jeg begynte med den rett etter p-pilleslutt, så jeg hadde ikke mensdatoer å lege inn (pille-mens teller jo ikke)

Jeg har brukt den siden mars i fjor

Skrevet

OK. Jeg har ikke brukt p-piller siden juli 2004, så de skulle være ok.

Men føler at ved at jeg bruker den får jeg litt mer forståelse for kroppen min...kan finne ut mer om hvordan den funker og hva som skjer når...om du skjønner....

har vært flink å tatt tempen hver dag siden jeg fikk den, så den har vel tempraturer for ca 1 mnd nå. Og som sagt mensdatoer fra juli.

Også vil jeg bare si lykke til med bryllupet :bryllup:

Dere har en kjempefin tid forann dere!!!Kos deg med forberedelsene :-D

Jeg brukte KG flittig før bryllupet, og det er jeg glad for i dag. Vi gifta oss 7 juni 2003.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...