Gjest swic Skrevet 20. januar 2003 #1 Del Skrevet 20. januar 2003 Har kjøpte meg et lakk antrekk og har tenkt å overraske kjærsten min med å ta på meg det siden jeg vet han liker det, bare lurer på hva slags sko kan jeg bruke til? Kanskje dumt spørsmål, men jeg aner faktisk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 20. januar 2003 #2 Del Skrevet 20. januar 2003 Hva med høye sorte støvletter med lang hæl eller evt. et par sorte sko med stiletthæl? :blunke: Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #3 Del Skrevet 20. januar 2003 Vær ytterst forsiktig, slik ytre staffasje kan lett bli både plump og litt komisk! Det kan, om det gjøres feil, bare virke mot sin hensikt, og gi han DEN latterkula! Hilsen Mann1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 20. januar 2003 #4 Del Skrevet 20. januar 2003 Ref siste gjest... Og hva så...? Man må da tåle å le litt sammen, selv om det kanskje ikke var tiltenkt. Men du har jo rett i at hun ikke skal ha alt for store forventninger :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 20. januar 2003 #5 Del Skrevet 20. januar 2003 Sånne antrekk er bare kult, og om det blir latter og moro utav det er det enda bedre! Stemmer i med Lisa-Beth; høyhælt og svart er tingen; i lakk de også. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 20. januar 2003 #6 Del Skrevet 20. januar 2003 Han blir nok kjempeglad uansett for at du overrasker ham! Og litt lakk pleier å hjelpe godt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå