Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 LISE sier jeg er lesbe fordi jeg drikker kaffe med ei venninne og ler og smiler sammen med henne. Ler du ofte med venninner på kafe? Din traktor
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 jeg har nå sagt jeg ikke er noe seksuellfil takk.
Gjest Bellatrix Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 *nysgjerrig på hva Yme skrev* Ja, det hender at jeg sitter på café og ler. Jeg sitter til og med sammen med en lesbisk venninne. Så vidt jeg vet er jeg ikke lesbisk.
Yme Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 *nysgjerrig på hva Yme skrev* Ja, det hender at jeg sitter på café og ler. Jeg sitter til og med sammen med en lesbisk venninne. Så vidt jeg vet er jeg ikke lesbisk. ← Jeg sa at hu var homo
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Hva er du hvis du sitter på cafe med Lise, da? Grei, bare?
Gjest Bellatrix Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Hvis jeg sitter på café med en veninne så er jeg nettopp det, en venninne. At jeg har venninner sier ingenting om min seksuelle legning.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Hva er du hvis du sitter på cafe med Lise, da? Grei, bare? ← DA, da er jeg en god venninne, da Vonbråtne burugle, er det hun er! Sier at jeg ikke tar meg tiden til å drikke kaffe alene med henne, jaha? Det er meget mer lesbefilt, synes jeg Men nå er jeg kvitt henne!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Men nå er jeg kvitt henne! ← Bra! Jeg har også kvittet meg med/blitt kvittet av en udugelig venninne. Hun trodde jeg mente alt mulig i verste mening og ble faktisk redd meg etter hvert - snille meg!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg får bare sørge for å få meg dame og råkline med henne om jeg skulle møte lise igjen noen gang, rett foran henne Homofobi er kvalmt uansett. Æsj!
Gjest Ylva Virvla Skrevet 4. oktober 2006 #15 Skrevet 4. oktober 2006 En gang i blant. Men jeg er bittelitt homo.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 4. oktober 2006 #16 Skrevet 4. oktober 2006 towelie? ← meget mulig
Gjest Tweek Skrevet 5. oktober 2006 #17 Skrevet 5. oktober 2006 Din traktor Jeg ler høy for meg selv alene. For du fortalte det når vi var med tøsa i byen, og jeg ler meg ihjel. Ååå, tweek du har så pene pupper! Oi, orru den var til tweek, LÅÅL
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 5. oktober 2006 #18 Skrevet 5. oktober 2006 l¨ål ;D Lise ringte meg ørten ganger, jeg gjemte meg bak stolen for hun må vite jeg vart sinte og ikke viser nåd :D
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #19 Skrevet 6. oktober 2006 Alle som sitter på cafe og trekker på smilebåndet er homo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå