Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Bør menn med liten pikk skamme seg over hvordan de er skapt? Og bør slike menn bare innse at de er seksuelt mindreverdige, med nedsatt evne til å ha et godt og rikt seksualliv sammen med en kvinne? Jeg er 25 år og har liten pikk. To ganger forsøkt å ha sex med jenter på egen alder. Begge gangene har jeg blitt avvist og latterliggjort etter at klærne falt. Dette har medført at jeg virkelig skammer meg over hvordan jeg er skapt. Jeg tror ikke jeg kommer til å ha sex mer fordi jeg ikke tåler flere ydmykelser. De som ikke ønsker å svare seriøst på temaet, eller av andre grunner synes temaet er kjedelig, trenger ikke svare. Trist som faen...
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Dette er sikkert veldig sårt for deg. Jeg kan selvfølgelig ikke vite hvordan du har det siden jeg er kvinne, men jeg vet litt om å føle seg utilstrekkelig. Jeg har aldri fått orgasme med en mann og i disse orgasmefokuserte tider med perfekt sex i alle vinkler så er det et nederlag. I alle fall i en alder av 30 Jeg skal ikke lyve for deg. Jeg synes det er viktig at min mann er godt utstyrt. Følelsen og opphisselsen blir bedre. Men jeg tror ikke at jeg hadde dumpet han om jeg FØRST ble forelsket i han og så oppdaget at han var liten. Jeg tror sjansen for at du får en dårlig opplevelse er større ved ons enn om du møter en jente og går inn i et forhold med henne, seriøst eller elskerforhold. Når hun har fallt for personligheten din så tror jeg ikke hun bryr seg nevneverdig med størrelsen.
SniperCat! Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jaja..Værre ting har skjedd på de syv hav. Vel. Du kan jo operere han lenger. Husk å evaluere lengde når den er stiv som en stokk. Noen er så opptatt av lengden at de glemmer å bli skikkelig stive.. Regner ikke med at du gikk i den fellen, men dog.. Operasjon er mulig! Lykke til. Endret 3. oktober 2006 av SniperCat!
Cognizance Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 To ganger forsøkt å ha sex med jenter på egen alder. Begge gangene har jeg blitt avvist og latterliggjort etter at klærne falt. Dette har medført at jeg virkelig skammer meg over hvordan jeg er skapt. ← Jeg synes dette forteller mer om de jentene enn om deg. Jeg tenker at du kansje burde legge terskelen høyere for hvem du slipper innenfor trusekanten. Rent teknisk - - - vet ikke jeg, det er sikkert noen jenter du kan passe bedre med enn andre.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Bare innrøm det! Størrelse er viktig, trenger ikke sitte her og trøste når dere vet at dere mener det motsatte
Jalp Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg synes at det er for jævlig at noen skal bli latterliggjort for hvordan man er skapt. Og jeg synes ikke noen skal behøve å skamme seg for dette. I tillegg er det etter min mening veldig respektløst å latterliggjøre noen slik du ble. Dette har med holdninger og respekt å gjøre. Det er nesten alltid slik at stor pikk blir omtalt med plussord, mens mindre størrelser blir det snakket nedsettende om. Min erfaring er at sex er mye mer enn pikk og penetrering. Faktisk så kan jeg nevne at en av mine beste sexopplevelser skjedde uten penetrering i det hele tatt. Bruk av fingre kan f.eks bring kvinner til høyder de ikke visste at de hadde. Dessuten er det et faktum at 2/3 av alle kvinner ikke får orgasme ved kun penetrering. Så mulighetene er mange. Jeg tror du har vært veldig uheldig med de to kvinnene du hadde en relasjon til. Jeg garanterer at det finnes kvinner der uten som evner å se mennesket, og ikke bare er interessert i centimeter. Kvinner som fortjener respekt og som respekterer deg. Det gjelder bare å finne dem. Bygg relasjonen først. Kast klærne først når tiden er moden og når kommunikasjonen og ærligheten har hatt gode kår en stund.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Det som er litt morsomt er jo at, jeg føler liksom kvinner er _minst_ like kroppsfikserte som menn. Har hørt endel klager om at kvinner blir vurdert etter kropp og liknende. Men det skal sies, det er neimen ikke lett å være mann med mindre penis heller ser det ut til. Det er ikke nødvendigvis denne tråden som vitner om dette. Men heller ting jeg generelt sett har lest rundtomkring flere plasser. Trenden vitner om dette. Samtidig så må trådstarter huske på en ting. Kvinnene som svarer her, kommer antakelig ikke til å representere den kvinnelige norske befolkningen i hva angår sex-lyst. Og kanskje større sex-lyst medfører større fokus på penis osv? Vanskelig å si noe om disse tredjevariablene. Det eneste jeg vet er at det er generelt sett vanskelig å få skikkelig svar på dette, da de som kommer til å svare på slike sexuelt relaterte spørsmål antakelig er mer opptatt av sex enn "gjennomsnittet". -S-
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Faktisk så kan jeg nevne at en av mine beste sexopplevelser skjedde uten penetrering i det hele tatt. Bruk av fingre kan f.eks bring kvinner til høyder de ikke visste at de hadde. Dessuten er det et faktum at 2/3 av alle kvinner ikke får orgasme ved kun penetrering. Så mulighetene er mange. Ikke så mye trøst når man vet at den ikke rekker fra og holder mål,selvtiliten blir jo ikke akurat helt på topp. Mannens orgasme hjelper ikke med en finger
Jalp Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Unnskyld...men jeg skjønte ikke innlegg nr. 8 "Ikke så mye trøst når man vet at den ikke rekker fra og holder mål,selvtiliten blir jo ikke akurat helt på topp. Mannens orgasme hjelper ikke med en finger"
Yme Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Det er jo ikke så mye å gjøre med det her da... Det er mange folk som er slemme, å det virker jo som du har vørt ganske uheldig. Om man har liten tissefant, så er vel ikke one night stands akkurat et bra valg, siden det ikke har med følelser og sånt å gjøre. De fleste jenter syns store pikker er kult, så der har du bare vært uheldig. Det eneste rådet jeg kan gi, er at du prøver å finne deg en dame som er skikkelig glad i deg. Om hu dumper deg fordi du har liten pikk, så er ikke hu noe å spare på uansett, selvom det helt klart aldri kommer til å bli lett å takle sånne situasjoner. Ikke operer deg... Det jælper ikke uansett!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Jaja..Værre ting har skjedd på de syv hav. Vel. Du kan jo operere han lenger. Husk å evaluere lengde når den er stiv som en stokk. Noen er så opptatt av lengden at de glemmer å bli skikkelig stive.. Regner ikke med at du gikk i den fellen, men dog.. Operasjon er mulig! Lykke til. ← Operasjon er ikke mulig, nei ! Tulling !
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Synes det er synd du har hatt to dårlige opplevelser. Min mann var godt utstyrt, i mange år gikk jeg og var misfornøyd med sexlivet vårt, dessuten var det vondt i enkelte stillinger. Så gikk jeg fra han og traff en ny, en med komplekser for utstyret sitt, jeg så jo selvfølgelig også at den var betydelig mindre enn min ex, men for en mann til å gi meg nytelse! Det er mye annet enn størrelsen som teller som enkelte har vært inne på her, du må kanskje kompensere ved å gi god munnsex og fingre litt. Jeg vil påstå at størrelsen har ingenting å si, det er hvordan man bruker utstyret som er avgjørende for en god opplevelse! Stå på videre, sett jenta i fokus for opplevelsen og hun vil nyte hver bit av deg! Hilsen lykkelig 33 åring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå