Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har chess, og har visst glemt å betale regningen som forfalt 22 sept. noen som vet hvor lang tid det tar før de sperrer abonnementet? (den blir vel betalt i morgen tidlig)
Sin Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hvis du ikke har fått purring engang er det ingen fare:)
Solstua Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 De sier nok ifra før det skjer - enten med purring eller på annen måte :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 jeg har ikke betalt mobilregninga forsent noen gang tror jeg (? mulig en gang for endel år siden pga omadresseringsrot), men jeg tror ikke de sperrer før du har fått en sjans til å betale via purring?
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg aner ikke, har aldri betalt mer enn 1-2 dager forsent før Jeg har hørt at noen teleselskaper er raske til å sperre...
nallemaja Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Vi hadde en periode med fryktelig dårlig råd, og da fikk vi ikke betalt regningne i tide, men vi fikk først purring, så en ny purring med varsel om stenging. så fikk vi mobilmelding fra netcom en eller to dager før om at de kom til å stenge abonnementet den og den dagen, og fikk også opplyst kid nr, pris og kontonr. Tror ikke du står i stor fare for å få stengt telefonen enda så lenge du ikke har fått purring.
abelille Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Det burde ikke være noen fare enda. Har selv glemte et par av de e-postregningene, og da kommer det purring i posten først med en ny frist. Først en stund etter denne fristen kan de finne på å stenge telefonen, så dersom du betaler nå så burde det ikke by på noe problem (utenom at du trolig må betale purregebyret på neste regning da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå