Gå til innhold

Glemt mobilregninga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har chess, og har visst glemt å betale regningen som forfalt 22 sept. noen som vet hvor lang tid det tar før de sperrer abonnementet? (den blir vel betalt i morgen tidlig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har fått purring engang er det ingen fare:)

Skrevet

De sier nok ifra før det skjer - enten med purring

eller på annen måte :rosasmil:

Skrevet

jeg har ikke betalt mobilregninga forsent noen gang tror jeg (? mulig en gang for endel år siden pga omadresseringsrot), men jeg tror ikke de sperrer før du har fått en sjans til å betale via purring?

Skrevet

Jeg aner ikke, har aldri betalt mer enn 1-2 dager forsent før :sjenert: Jeg har hørt at noen teleselskaper er raske til å sperre...

Skrevet

Vi hadde en periode med fryktelig dårlig råd, og da fikk vi ikke betalt regningne i tide, men vi fikk først purring, så en ny purring med varsel om stenging. så fikk vi mobilmelding fra netcom en eller to dager før om at de kom til å stenge abonnementet den og den dagen, og fikk også opplyst kid nr, pris og kontonr.

Tror ikke du står i stor fare for å få stengt telefonen enda så lenge du ikke har fått purring.

Skrevet

Det burde ikke være noen fare enda. Har selv glemte et par av de e-postregningene, og da kommer det purring i posten først med en ny frist. Først en stund etter denne fristen kan de finne på å stenge telefonen, så dersom du betaler nå så burde det ikke by på noe problem (utenom at du trolig må betale purregebyret på neste regning da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...