Sjanten Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hvor i Oslo bør jeg gå for å finne mørkebrune litt tykke stay-ups (evt, stilongs/strømpebukse), som ikke koster allverden? Har ikke lett noe voldsomt, men tenkte å spørre her før jeg gikk av meg skoene...
Gjest Deception Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Nå vet jeg ikke om det er aktuelt for deg, men jeg kjøpte tykk mørkebrun strømpebukse i bomullsblanding på barneavdelingen på H&M. Endelig fordeler med å være liten.
Sjanten Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jo jeg kan nok gå på barneavdelingen jeg også.. Men var vel ikke sånn type jeg tenkte på, mer sånn "pent stoff", til å bruke når jeg pynter meg. Men jeg vil ha noe som er tykkere enn vanlige nylon strømper.-om jeg klarer å forklare meg...??.... .
Knurr Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Anbefaler på det sterkeste denne nettbutikken for alt innen strømpebehov! Fine priser, rask leveranse og herlig service.
Gjest Deception Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jo jeg kan nok gå på barneavdelingen jeg også.. Men var vel ikke sånn type jeg tenkte på, mer sånn "pent stoff", til å bruke når jeg pynter meg. Men jeg vil ha noe som er tykkere enn vanlige nylon strømper.-om jeg klarer å forklare meg...??.... . ← Aha! Mine ble kjøpt til motsatt formål, å ha under en genserkjole. Ellers har jeg kjøpt ganske tykke mørkebrune (glatte) strømpebukser på Lindex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå