Gjest snikkelora Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Eh, hvor finner jeg billige herresokker. Ikke sånne "dress-sokker" men mere tennis-sokker. Gjerne mørken men ingen krav
Gjest snikkelora Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Det dem hadde var sånne tynne "dress-sokker"
Gjest Fruktfat Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 jack & jones. de litt tykke med striper i stoffet.
Fakse Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 jack & jones. de litt tykke med striper i stoffet. ← De er utrolig gode (i følge min mann), og er i bra kvalitet som holder lenge, men de er vel ikke akkurat tennissokker, og heller ikke spesielt billige. Billige tennissokker har de på rema, nille, plukk og spar osv.
Gjest Fruktfat Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 De er utrolig gode (i følge min mann), og er i bra kvalitet som holder lenge, men de er vel ikke akkurat tennissokker, og heller ikke spesielt billige. Billige tennissokker har de på rema, nille, plukk og spar osv. ← nei, det er sant... (det er de eneste sokkene sambo vil bruke, han sliter sokker som fy.)
Fakse Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 nei, det er sant... (det er de eneste sokkene sambo vil bruke, han sliter sokker som fy.) ← Samme her i huset. Mannen min har bare disse sokkene. Også noen fra ullvang som blir brukt på tur og slik da, men det er noe annet...
Krista83 Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 sambo kjøper sine på rema tror jeg. Sorte tennis sokker...
Karamba Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 jack & jones. de litt tykke med striper i stoffet. ← Ville også foreslå disse. Samboeren min er kjempefornøyd med disse!
Gjest snikkelora Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Er de veldig dyre eller? Er liksom ikke bare 10 par han trenger...
Gjest Fruktfat Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) mener det er 99,- for tre par. eller er det fem par? sliter han ut sokker fort lønner det seg å kjøpe disse. HM sine er helt ok, men de holder ikke lenge. ellers hadde de tilbud på g-sport på tennissokker, 100,- for 10 par, eller 100,- for 6 par. Endret 4. oktober 2006 av Fruktfat
Gjest snikkelora Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 det er jo ikke såå ille vist dem holder en stund. Det som tar knekken på sokkene her er vel vaskninge regner jeg med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå