Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #1 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det noen som husker vitsene om "Lille Lise"? Den lille jenta som hadde noen "pinlige" episoder med voksne menn. Vitsene var litt makabre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 3. oktober 2006 #2 Del Skrevet 3. oktober 2006 Huff ja, de der hørte jeg noen ganger på barneskolen. De var jo ganske ekle, var de ikke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 3. oktober 2006 #3 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fortell fortell lille lise var på do, så kom en gammel mann og tok henne i 2. Uff Den var dårlig, og den rimte jo ikke engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. oktober 2006 #4 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fortell fortell lille lise var på do, så kom en gammel mann og tok henne i 2. Uff Den var dårlig, og den rimte jo ikke engang ← do og 2 rimer, Tweek... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 3. oktober 2006 #5 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, men det er jeg syntes ikke at humor er når gamle menner tar små jenter i rompa på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. oktober 2006 #6 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, men det er jeg syntes ikke at humor er når gamle menner tar små jenter i rompa på do ← Di sier no der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 5. oktober 2006 #7 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lille Lise husket på husken, og mor sa: Du må ikke huske så høyt Lille Lise, grisete menn kan se trusa di. Men Lille Lise bare lo, for hun visste at hun ikke hadde på seg truse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 5. oktober 2006 #8 Del Skrevet 5. oktober 2006 Lille Lise var ute med sykkelen sin, da en stor gutt kom løpende, tok sykkelen fra henne, og syklet vekk på den. Men lille Lise bare lo, for hun visste godt at bremsene ikke virket. Lille Lise gikk tur i skogen da en stor mann med brødkniv fulgte etter henne. Men lille Lise var likeglad, hun visste jo at hun ikke var et rundstykke. Lille Lise var på kino da hun kjente en hånd mellom bena. Men lille Lise bare lo, for hun visste da at DER var det ikkeno popcorn. Lille Lise gikk tur da det kom en mann og sa: Ta av deg trusene! Men lille Lise bare sto der, for hun visste da at trusene hennes ikke passet den mannen. Utrolig dårlige vitser, egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #9 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har utrolig dårlig humor egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 5. oktober 2006 #10 Del Skrevet 5. oktober 2006 Haha, å de husker jeg at jeg drev å promoterte som 8-9åring. Litt makabre ser jeg nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 5. oktober 2006 #11 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vittig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå