Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Fikk med meg bare utstemningen i dag, og ble litt overrasket over at Olav måtte dra hjem. Trodde han og Rune var de beste kandidatene for henne. Skjedde det noe i løpet av programmet?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 For det første så ble han ikke "stemt ut".. Han ble bare ikke valgt videre av Anne.. Og det trenger slett ikke å ha "skjedd noe" for at det skal skje.. Det er bare at hun ikke følte noe kjemi med han.. eller noe sånt.. Nytter ikke å forsøke å se objektivt og etter "favoritter" i denne typen program.. Det handler tross alt om folks følelser..
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Han var altfor ivrig og frempå. Forstår godt at han ble stemt ut!!
Minien Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Syns han ble litt for mye "jeg skal være morsom og slenge kommentarer hele tiden" i kveld. Mulig hun følte det samme..
Gjest Hedda Gabler Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg ble overrasket, for jeg fikk inntrykk av at hun likte de som var litt store i kjeften.
Gjest Gjest_sunny_* Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 han ble bare slitsom.. "her kommer julius i toppen av ett tre....."
Sus Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 han ble bare slitsom.. "her kommer julius i toppen av ett tre....." ← :enig_anim:
Nasseline Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) han ble bare slitsom.. "her kommer julius i toppen av ett tre....." ← Too moch Endret 4. oktober 2006 av Nasseline
Gjest hjertesukka i.i. Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Enig. Den apekatt-sangen var vel ikke akkuratt en innertier
Elbereth Skrevet 5. oktober 2006 #14 Skrevet 5. oktober 2006 Synes han virket litt slitsom allerede i det første programmet, da han var filmet mens han leste sitt eget frierbrev. Så ikke forrige program, men nå på tirsdag ble han veldig "too much". Og når han i tillegg sier at han har vært seg sjøl og har en god følelse mht å komme videre, blir jeg lykkelig på Annes vegne for at hun valgte ham bort. Synes han høye, stille trønderen virker som en kjekk og likandes kar...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #15 Skrevet 5. oktober 2006 Ble også veldig overrasket over at Olav ikke ble invitert med videre, han var jo så blid og koselig, syns han passa bra til jenta. Når man kjemper med flere om gunsten til jenta må man jo være litt frampå og vise litt av seg selv, han var vel litt nervøs også. Ellers så er jeg enig i at den stillferdige trønderen vil være et godt valg for henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå