Gjest Sjokkert Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Ha ha ha . Der gikk du på den, ditt dumme tryne!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Ha ha ha . Der gikk du på den, ditt dumme tryne! ← Se her istedetfor.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Hva så dere???!!!! Si det!!! Jeg tør ikke å trykke!
Skravla Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Hva så dere???!!!! Si det!!! Jeg tør ikke å trykke! ← Det må du ...... Vi som har trykket er stumme av sjokk
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Hva så dere???!!!! Si det!!! Jeg tør ikke å trykke! ← Hvis du skrur opp lyden, hører du så vidt en av personene slippe en liten og "diskrèt" kroppsfanfare. Se nøye på bildet for å se reaksjonsblikket til motspilleren.
Gjest Tweek Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 Haha Jeg går ALLTID på sånne Og det er like gøy hver gang. http://video.google.com/videoplay?docid=33...=car+commercial Den så jeg, og vær gang jeg skulle vise den til noen var det jeg som lo høyest Selv om ejg hadde sett den altfor mange ganger
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 Helt genial. Jeg ropte på mamma. Men det hjalp ikke.
krystle Skrevet 4. oktober 2006 #16 Skrevet 4. oktober 2006 kvekker like mye hver gang,men jeg er jo så nysgjerrig så jeg klarer ikke å la være å kikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå