Smiley Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Noen som har opplevd det samme?? Jeg fannt det ut ved at jeg tittet på mailen hans. Nakenbilder og frekke meldinger. Dette har han og hatt spor av på mobilen. Tok det opp med han, og fikk masse rare unnskyldninger. Men han lovet at han skulle slette alt og slutte med en gang- sa at han ikke hadde gjort dette på over ett år. Han lovet og at jeg skulle kunne få sim kortet hans og levere det inn for en rapport. Men da jeg noen dager senere nevner dette med kortet, og sier at jeg skal bestille time til avlesning- da klikker det fullstendig. 1- han sier at han angrer på at han giftet seg med meg ( 1 mnd siden) 2- han sier at jeg er hysterisk og at jeg må slutte å grafse. 3- nå fryser han meg helt ut, og snakker knappt til meg.... Dette er jo klassisk- han må skjule noe jævlig på den mobilen??!! Jeg er så lei meg- jeg elsker han jo!!! Jeg nager ikke på dette som har kommet frem- men jeg tenker på det hele tiden. Han er vanligvis MEGET oppmerksom og sier at han elsker meg hele tiden.... Men når han driter seg slik ut, og gjør meg usikker, da måp jo han være ydmyk- og ikke drive hersketeknikk ved å skylde på meg og at jeg er hysterisk og grafser. Jeg må bare ha den rapporten jeg nå- og så må jeg da ha en forklaring på alt det han har bedrevet med- da kan jeg kanskje gå videre. FAEN ALTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjelp meg- please! Endret 3. oktober 2006 av Smiley
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Dette høres ut som en lei situasjon å være i. Jeg er litt usikker på hva slags rapport du mener? Hva vil den vise? Og hvem er nakenbildene av?
Smiley Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Ja dette er helt jævlig!!!! Nakenbildene: Av han til div damer. Og av damene til han!!!!! Rapporten er en utskrift av simkortet- alle meldinger slettet fra mobilen, og anropslogg. Alle bildemeldinger som er sendt og motatt- altså alt!!!! Dette burde jo være greit!!?? Han har jo ikke noe mer å skjule- i følge hen selv, som han sa da han ga meg lov til å få en slik rapport. Men han trodde vel at jeg skulle roe meg etter han hadde gitt meg lov- og trodde vel ikke at jeg mente det!??!
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Hva vil du gjøre med den rapporten? Det er helt klart at han skjuler noe, men du bør tenke over hva du eventuelt vil gjøre med den. For informasjonen du får, kan være tøff for deg.
Smiley Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vet at den kan bli tøff! Jeg ønsker å legge den fremfor ham, og så be han om å forklare seg. Jeg ønsker å vite hva som har fått ham til å gjøre dette? Og om han kommer til å fortsette... Jeg ønsker å få en slutt på dette- og jeg kan kun roe meg selv, og leve videre med ham dersom jeg får svar. Jeg kan ikke være USIKKER- den følelsen tar kneken på mine følelser! Jeg elsker han- men nå må han ta ansvar for sine handlinger! Og dersom det blir for tøfft- psykolog- samlivsterapeaut!
La Guapa Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Noen som har opplevd det samme?? Jeg fannt det ut ved at jeg tittet på mailen hans. Nakenbilder og frekke meldinger. Dette har han og hatt spor av på mobilen. Tok det opp med han, og fikk masse rare unnskyldninger. Men han lovet at han skulle slette alt og slutte med en gang- sa at han ikke hadde gjort dette på over ett år. Han lovet og at jeg skulle kunne få sim kortet hans og levere det inn for en rapport.Går det an for hvem som helst å levere inn et SIM-kort...? Og hvor leverer man det i så fall? Har ei venninne som er redd for akkurat det.Og med god grunn for å si det sånn.... Men da jeg noen dager senere nevner dette med kortet, og sier at jeg skal bestille time til avlesning- da klikker det fullstendig. 1- han sier at han angrer på at han giftet seg med meg ( 1 mnd siden) 2- han sier at jeg er hysterisk og at jeg må slutte å grafse. 3- nå fryser han meg helt ut, og snakker knappt til meg.... Dette er jo klassisk- han må skjule noe jævlig på den mobilen??!! Jeg er så lei meg- jeg elsker han jo!!! Jeg nager ikke på dette som har kommet frem- men jeg tenker på det hele tiden. Han er vanligvis MEGET oppmerksom og sier at han elsker meg hele tiden.... Men når han driter seg slik ut, og gjør meg usikker, da måp jo han være ydmyk- og ikke drive hersketeknikk ved å skylde på meg og at jeg er hysterisk og grafser. Jeg må bare ha den rapporten jeg nå- og så må jeg da ha en forklaring på alt det han har bedrevet med- da kan jeg kanskje gå videre. FAEN ALTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjelp meg- please! ←
Smiley Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2006 Er det ikke ditt kort- så må du ha med en fullmakt! Jeg vet bare om ett firma- holder til i Kongsvinger. Har ikke navnet i hodet akkurat nå...... Men det er dyrt- 4500,- For ett kort.... Men er det noen som kan hjelpe meg her- jeg er helt fortvilet!??
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vet at den kan bli tøff! Jeg ønsker å legge den fremfor ham, og så be han om å forklare seg. Jeg ønsker å vite hva som har fått ham til å gjøre dette? Og om han kommer til å fortsette... Jeg ønsker å få en slutt på dette- og jeg kan kun roe meg selv, og leve videre med ham dersom jeg får svar. Jeg kan ikke være USIKKER- den følelsen tar kneken på mine følelser! Jeg elsker han- men nå må han ta ansvar for sine handlinger! Og dersom det blir for tøfft- psykolog- samlivsterapeaut! ← Har han fortsatt ting på sim-kortet, så har han jo bevist at han ikke vil slutte. Og hvordan skal du kunne tro på han, om han sier at han nå også skal slutte? Hvordan skal han ta ansvar for sine handlinger egentlig?
Smiley Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2006 Han har jo ødelagt en del av tilliten her- men den kan jo bygges opp igjen dersom han kutter ut, og er ærlig. Og det kan man ta stikkprøver av, og så må man jo ta ett valg om man ønsker å la personen få lov til å gjøre godt igjen det han har ødelagt. Han må forklare seg på alle måte om hvorfor??? Det er å stå til ansvar. Og er det veldig grovt og han har såre meg dyyyypt- da må jo han gjøre det godt igjen- hvordan?? Det har jeg ikke svaret på!
nea Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Hadde ikke godtatt at min kjære sender nakenbilder av seg selv eller får det av andre. Er det ei tullemelding er det en ting, men er det flørting er det en helt annen sak. Vet de som sender meldinger med han at han er gift med deg?? I så fall er det dårlig gjort av dem også!! Hvis ikke er det påtide de får vite det! Har du fortalt han om følelsene du utrykker for oss her? At de plager livet av deg og at du blir usikker?? Pleier å hjelpe å si det til gutter på den veldig klar måte! No offence men gutter kan IKKE ta hint eller se om vi er sinte eller lei oss.. Jeg føler med deg!! Håper det ordner seg for deg, elsker han deg så slutter han når han ser å vondt det gjør deg!
La Guapa Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Skjønner godt at du blir lei deg.....og takk for svar på det jeg lurte på. Det er dårlig gjort av ham å "pleie" sånne forbindelser når du blir lei deg. Håper han skjønner det. Han kan jo ikke forvente at du synes dette er greit sånn helt uten videre Klemmer deg Edit: skriveleif Endret 3. oktober 2006 av La Guapa
Smiley Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2006 Han vet at jeg er lei meg, og vi hadde jo en diskusjon på dette. Han sa da unnskyld, og at det skulle bli slutt. Men det som er saken nå, er at han ble helt gal da han forsto at jeg kom til å lese av sim kortet. Og det jeg da lurer på: har han noe mer "alvorlig" på samvittigheten, som det ligger bevis for¨på mobilen??? Det virker slik- for han bruker alle midler for å få meg til å få dårlig samvittighet for at jeg har lest hans mail, og hans tekst meldinger. Han er sur- og sa at han angret på å ha giftet seg med meg- Helt sykt! Han bruker hersketeknikker som står i alle lærebøker om psykologi- for å få meg på andre tanker- slik at jeg skal droppe å levere inn sim kortet. Herregud han har knappt pratet mer enn 3 ord med meg på 3 dager. Og jeg har ikke gjort noe galt. Bare sagt at jeg er lei meg, og at vi da skal levere inn sim kortet slik som han sa var greit- siden han ikke hadde noe å skjule. Fy faen- hva gjør jeg!????? Skal jeg ta ut separasjon??? Vil jo ikke det- vil jo jobbe med dette!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 Beklager at jeg sier det, men sannsynligheten for at han har løyet for deg om at dette er noe han ikke har gjort på ett år er 99%. Hadde han faktisk vært ærlig hadde han ikke gått slik til forsvar når du sa du skulle levere inn sim-kortet. Sannsynligvis var det med sim-kortet bare noe han sa du kunne gjøre for at du skulle roe deg ned, og ikke trodde at du faktisk kom til å gjøre. At han blir sint er et av de klareste tegnene på at han har noe å skjule. At han sier at han angrer på at han giftet seg med deg er jo helt sykt.. Uff, føler skikkelig med deg her, dette må være vanskelig for deg.. Har opplevd noe av det samme, og det var ikke spesielt moro, nei. Håper du tenker over at hvis du leverer inn det sim-kortet kan det hende du får vite ting du egentlig ikke vil vite om mannen din..
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 Skjønner ikke hvorfor dere giftet dere??
Gjest Snuske Skrevet 4. oktober 2006 #15 Skrevet 4. oktober 2006 Er det ikke ditt kort- så må du ha med en fullmakt! Jeg vet bare om ett firma- holder til i Kongsvinger. Har ikke navnet i hodet akkurat nå...... Men det er dyrt- 4500,- For ett kort.... Men er det noen som kan hjelpe meg her- jeg er helt fortvilet!?? ← Heter IBAS..
Gjest Gjest_Elma_* Skrevet 4. oktober 2006 #16 Skrevet 4. oktober 2006 Hva er vitsen med at du på død og liv skal ha bevis..være etterforsker i ditt eget forhold? Ser du ikke hvor dette ender,du kan ALDRI ha eller få kontroll på hva han gjør ved å drive med dette...DU har ikke den makten,du eller han skal heller IKKE ha den makten. Ikke be om noe mer! Fortell han f.eks at nå tar du en pause fra han og det han driver med.Ta hans ord på alvor...enten innser han hva han driver med eller så er han faktisk ikke det beste som har skjedd deg! Elsker han deg så må han innse hva han faktisk mister ved å flørte med fantasien slik han gjør. Om han har spesielle interesser...få han til å dele de med deg osv..Ha tilitt til hverandre..
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 4. oktober 2006 #17 Skrevet 4. oktober 2006 Dette var jo en utrolig kjedelig sak, og så like etter at man er nygift. Da skal man jo nyte dagene og være lykkelig. Men, jeg er ikke enig i at det at man blir sint nødvendigvis betyr at han har noe å skjule. Vi kjenner jo ikke til alt som ble sagt/ikke sagt før han evnt ble sint, og absolutt alt som kan ha skjedd. Min kjære ble ofte sinna når vi diskuterte før. Men jeg skjønte etterhvert at det var av frustrasjon og fordi han ikke visste hvordan han skulle håndtere ting. Jeg trodde jo som de fleste jenter det var fordi han prøvde å skjule ting, men har jo skjønt etterhvert at det ikke var derfor. Så ikke ta det som et sikkert tegn. Når det er sagt, kan det jo virke som om han har endel å skjule. Jeg hadde uansett ikke godtatt at kjæresten min mottok/Sendte nakenbilder med noen overhodet. helt uakseptabelt. En gift mann på min jobb begynte slik med meg. Han sendte også noen bilder av seg, riktignok ikke naken, men i underbuksa etc.....jeg sendte aldri noen tilbake, og ga også uttrykk for hva jeg syntes om det, siden han var gift og jeg var samboer. Nå har han heldigvis sluttet med det. Uff, jeg synes veldig synd på deg, men få klarhet i dette nå med en gang. Ikke kast bort altfor mange år på en slik mann. Det fortjener du helt sikket ikke.
Gjest allium Skrevet 4. oktober 2006 #18 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har vært i en veldig lignende situasjon. Han hadde mobilkontakt med en han hadde lovet å kutte ut. Han vekslet mellom å blånekte og å beskylde meg for å være hysterisk og kontrollerende. Åpenbart er det en velbrukt teknikk å få lagt skylden for problemet på den andre. Til slutt gav jeg opp. For det jeg fant ut var at det viktigste var ikke akkurat hva som hadde skjedd, og i hvilken grad han hadde løyet. Det viktigste var at han løy. Og at han fortsatte å lyve selv om jeg så ham i øynene og ba ham om å fortelle sannheten - sa at alt var bedre enn løgn, og at jeg skulle prøve å takle det meste hvis han bare var ærlig mot meg. Det spilte ikke lengre noen særlig rolle hva som hadde skjedd. Jeg kunne ikke stole på ham mer. I ettertid har jeg fått bekreftet alle mine mistanker + litt til, men da han endelig sa sannheten, var jeg bare lettet. Det var det eneste anstendige han kunne gjøre i den situasjonen. Hele historien har fått meg til å skifte mening om utroskap og hva man skal fortelle. Før helte jeg til den vanlige oppfatningen om at man ikke skal fortelle, for det sårer bare den andre, og det man ikke vet har man ikke vondt av. Nå går jeg for ærlighet hele veien. For løgnen er det aller verste.
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2006 #19 Skrevet 4. oktober 2006 Da jeg fant ut at min ex drev med det samme (flørting og cybersex med exer og andre jenter via nett og mobil) konfronterte jeg ham med det, og han ble også bare mutt og sur, og nektet å snakke om det. Jeg hadde ventet meg at han skulle falle sammen og be om unnskyldning og gjøre alt for å gjøre det godt igjen, men slik var det nok ikke. Jeg prøvde alt for å "lime" forholdet, være så attraktiv og spennende som mulig for ham, slik at han skulle velge meg og droppe de andre. Men dette ble helt feil, slik ga jeg ham bare i pose og sekk, og ting forandret seg ikke. Jeg vet ikke hva slags mennesketype mannen din er, men hadde jeg opplevd det samme igjen, ville jeg vært streng, gitt ham et ultimatum, evt tatt sakene og flyttet ut helt til han skjønte alvoret. IKKE ettergivende og forståelsesfull, slik at han slipper å ta et oppgjør med livet sitt og "hobbyene" sine.
Smiley Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Tusen takk for at dere ikke bare gir meg råd om å droppe fyren, eller formaninger slik som: forstår ikke hvorfor dere ble gift! Jeg skal forsøke å være hard- men det er derfor jeg nå må ha en slik utskrift- for å be han om å forklare seg.... Kommer det noe mer frem av utskriften, vel da har jeg jo ett valg! Ærlighet sårer mindre enn løyn og fanteri- 99% kommer frem en dag alikevel... Jeg forsøker videre i dag jeg. Takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå