Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg må si jeg blir mer og mer oppgitt over artiklene i magasinet her på KG. Er det virkelig slik at KG tror at den gjengse kvinne er interessert i å lese slikt møl? Ikke bare er temaene platte og lettere kopiert fra andre magasiner/nettsider, språket er også særs umodent. Man skulle tro det var et tenåringsmagasin, ikke et kvinnemagasin. Nei, fy. det ser bare mer og mer ut som om KG drives av en gjeng som kun er ute etter lettjente penger, og som ikke føler noen skam i å få kvinner til å fremstå som dumme naut. Utrolig synd at de kaster bort den muligheten det ligger i å ha så mange mennesker innom hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Spar deg bryderiet, de har bestemt at artikelen er gode - så da er det sånn
Gjest Pet Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Helt enig. De artiklene er skikkelig bedritne.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Helt enig. De artiklene er skikkelig bedritne. ← Nei, nei. Det er vi som tar helt feil
Gjest Gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg leser vel egentlig heller sjelden artiklene, men jeg har oppfattet at de kjøpes fra NTB m.m. Det er vel ansatt en journalist, så sånn sett kunne man vel heller fått skrevet noe eget? Evt. ta imot freelance-arbeider? Er jo mange skriveføre KG-ere, Hedda Gabler blant annet, kanskje man kunne hørt med disse?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Spar deg bryderiet, de har bestemt at artikelen er gode - så da er det sånn ← Mener du at dette har blitt diskutert før, og de har svart at artiklene er gode? Om det er tilfelle: gurimalla! :D
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Mener du at dette har blitt diskutert før, og de har svart at artiklene er gode? Om det er tilfelle: gurimalla! :D ← Har vært mange tråde4r om dette ja, men de tar det overhodet ikke til etterretning. Jeg husker ikke ordrett, men de er gode. De har flere titusen treff hver dag på artiklene sine Klager vi nok så får vi vel snart beskjed om at treffene begynner å nærme seg millionen pr dag.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg leser vel egentlig heller sjelden artiklene, men jeg har oppfattet at de kjøpes fra NTB m.m. Det er vel ansatt en journalist, så sånn sett kunne man vel heller fått skrevet noe eget? Evt. ta imot freelance-arbeider? Er jo mange skriveføre KG-ere, Hedda Gabler blant annet, kanskje man kunne hørt med disse? ← Arbeidsmarkedet for journalister må jammen være trangt, når noen er villige til å produsere slikt oppgulp på regelmessig basis :D Det er jo bedre med 1-2 artikler i uka, av god kvalitet, enn daglige doser møl. Beklager hvis jeg høres sint ut, men jeg blir oppriktig engasjert!
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Dette er jeg 100% enig i. Til dags dato har jeg ikke lest en eneste slik artikkel som har fått meg til å enten reflektere, nikke gjenkjennende eller rett og slett dra på smilebåndet. Jo, rett skal være rett - en ting lurer jeg faktisk på; hvor får dere tak i alle disse intetsigende artiklene?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Kildehenvisningene er de heller ikke så nøye med alltid. Slik det står nå er det ikke lite denne Hilde Nilsen reiser rundt, intervjuer og har spørreundersøkelser om :D
Tristessa Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skrev et innlegg om dette for en tid siden her, men fikk ikke akkurat noen overveldende respons. Akkurat dette fenomenet gjør meg ganske pissed off, for det går knapt nok en uke uten at noen påpeker dette og man får alltid samme svar. Kom an, trash-tv selger jo som bare faen, men det betyr ikke at programmene holder høy kvalitet. At artiklene på KG er populære, betyr ikke at de er gode. Jeg kan ikke fatte og begripe at et nettsted som gjør så mye ut av å være seriøse kan tillate seg å publisere så mye dritt. Hva er poenget?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 Kom an, trash-tv selger jo som bare faen, men det betyr ikke at programmene holder høy kvalitet. At artiklene på KG er populære, betyr ikke at de er gode. Jeg kan ikke fatte og begripe at et nettsted som gjør så mye ut av å være seriøse kan tillate seg å publisere så mye dritt. ← Jeg tror ikke de egentlig er så populære heller. Mange treff trenger jo ikke bety annet enn at nettstedet har bra ranking i søkemotorene, og at folk derfor ofte klikker seg inn via dem. Og at siden da får et treff, betyr jo ikke at folk har lest et eneste ord av våset som står der. Det virker som KG fokuserer kun på antall treff?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 Det virker som KG fokuserer kun på antall treff? ← Det gjør de. Derfor sletter de bl.a. ikke gamle profiler på forumet, fordi det teller med i den totale brukermassen som de profilerer seg med ovenfor annonsører.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #14 Skrevet 3. oktober 2006 Det gjør de. Derfor sletter de bl.a. ikke gamle profiler på forumet, fordi det teller med i den totale brukermassen som de profilerer seg med ovenfor annonsører. ← For en mangel på integritet..
tuji Skrevet 3. oktober 2006 #15 Skrevet 3. oktober 2006 Det finnes ikke et norsk ord som dekker hvor utrolig dårlig artiklene i Magasinet er.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #16 Skrevet 3. oktober 2006 For en mangel på integritet.. ← Integritet skaper moral, mangel på integritet skaper penger
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #17 Skrevet 3. oktober 2006 Kom an, trash-tv selger jo som bare faen, men det betyr ikke at programmene holder høy kvalitet. At artiklene på KG er populære, betyr ikke at de er gode. Jeg kan ikke fatte og begripe at et nettsted som gjør så mye ut av å være seriøse kan tillate seg å publisere så mye dritt. Hva er poenget? ← Helt enig. Artiklene er dårlige. Kan ikke huske å ha lest en eneste en som har gitt meg noe som helst. Jeg er generelt veldig fornøyd med KG, men dette er faktisk dårlig arbeid, eller mangel på arbeid - alt ettersom. Virker som det bare mates ut artikler for å ha noe nytt hver dag. Da er det faktisk bedre med kvalitet fremfor kvantitet. Jeg er ingen journalist eller god til å skrive sett over ett, men det kan da ikke være så vanskelig å gjøre en bedre jobb? (Og om det er slik at de ikke sletter gamle profiler for å "øke" brukermassen... vel. Det er skuffende informasjon. Mister respekten.)
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #18 Skrevet 3. oktober 2006 (Og om det er slik at de ikke sletter gamle profiler for å "øke" brukermassen... vel. Det er skuffende informasjon. Mister respekten.) ← Både Newt og Gry har bekreftet det
Nelle Skrevet 3. oktober 2006 #19 Skrevet 3. oktober 2006 Dette er jeg faktisk enig i. Klikket meg inn på en artikkel om drømmetydning her en dag, og maken til useriøst svada har jeg neppe lest om temaet tidligere (jeg kan en del om dette, og har lest en god del om dette). Beklager å måtte si det, men artikkelen var rett og slett helt ubrukelig!
Knurr Skrevet 3. oktober 2006 #20 Skrevet 3. oktober 2006 Har lest et par artikler som jeg rett og slett får lyst til å skrive på nytt, ja. Kanskje jeg burde gjøre det, og så sende inn? Det er virkelig mye drit i Magasinet. Syns dog at det glimter til innimellom - særdeles sjelden, men noen ganger er det informativt, om enn dårlig skrevet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå