Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en EFFEKTIV måte og bli kvitt sorte prikker på? Jeg blir snart gal. Hehe.. De er på nesen, og jeg får bokstavelig talt helt makk av dette!!! Hater det !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt Nivea-plaster fungerer faktisk litt. Problemet er at de kommer tilbake igjen.

Skrevet

Ja, de hjelper litt..men føler at de tar mest bare på overflaten liksom, og at de ikke tar de helt ut.. ÅÅÅ !!!

Skrevet

Tror man kan få resept på noe greier hos legen..? Mener å ha lest dette.

Skrevet

Jaha..høres snodig ut og få resept på noe for sorte prikker, men jeg skal absolutt høre med legen om det kan være noe neste gang jeg skal..

Skrevet

Jeg bruker peelingen i Shiseido Pureness serien regelmessig,samt et tynt lag med MD Formulation Skin Clearing Complex under kremen hver kveld.

Den siste fra MD F er dyr,men når jeg bare bruker det på nesa, og litt på haka varer det evig.

Funker kjempe bra. :):)

Skrevet

Takk for råd. Men jeg er liksom på jakt etter en mirakel greie, det finnes sikkert ikke men. Har hørt at microdermabrasion skal hjelpe..da slipers jo det ytterste hudlaget av med sand eller noe sånt..men uff, må da finnes noe annet alternativ. Noen som har prøvd bakepulver blandet med vann på nesen??

Skrevet

Bruker grønnleire på tube. Liten klatt på nesa før jeg gjør meg klar til dusjen, og vasker av. Så lenge jeg husker å bruke det et par ganger i uka så er nesen min helt prikkefri :)

Skrevet

Hvor kjøper du den grønnleira??

Høres ut som et mirakel :)

Skrevet
Hvor kjøper du den grønnleira??

Høres ut som et mirakel :)

Tror jeg kjøpte den på helsekosten. Tuben er STOR, så den varer lenge selv om jeg bruker den på hele kroppen iblant :)

Skrevet

md CLEARING cOMPLEX ER BRA.

DYR MEN BILLIG PÅ BEAUTYBRIDGE.COM.

TA PÅ NESEN MORGEN OG KVELD.

Skrevet

Thanks.. Grønn leire har jeg, skal begynne og bruke den regelmessig :P

Men jeg venter fortsatt på mirakelet, hehe.. UFF.

Skrevet

Døde hudceller som ligger oppå hudoverflaten, propper porene og etterhvert som hudcellene fortsetter å tette igjen talgkanalen blir det vanskeligere for talgkjertelen å kvitte seg med overflødig talg, da dannes det et trykk i talgkanalen og veggene og poreåpningen presses ut. Resultatet blir sorte prikker og større porer. Det vil alltid komme til ny talg, så gode hudpleierutiner vil hjelpe til å holde de sorte prikkene borte. Facial Cleanser fra MD Formulations renser huden godt, inneholder AHA-syrer som løser opp bindingene og får eksfoliert bort de døde hudcellene pluss at den renser bort makeup, talg og avfallsstoffer meget godt.

Skrevet
Tror man kan få resept på noe greier hos legen..? Mener å ha lest dette.

vel, det er en gel som heter Skinoren som jeg har fått tidligere fra min hudlege og den fungerte ganske bra.

Skrevet

Det finnes ingen raske snarveier når det gjelder hudpleie, så det beste er å få inn gode hudpleierutiner.

Skrevet

jeg bruker en krem fra avene (apotek) som skal virke mot kviser og svarte prikker. huden er blitt finere og klarere (bruker i tillegg ansiktsvann fra sebamed og en antirødhetskrem fra avene) men de sorte prikkene er der ennå. tror de må fjernes før de kan bekjempes. skal prøve å huske å kjøpe meg slike niveaplaster...

Skrevet

Jeg har veldig gode rutiner, og bruker mange av de beste merkene..La prairie, md, estee lauder, nimue o.l.. Jeg har fin hud, det er bare det at det er denne nesen som plager vettet av meg, hehe..jeg er ganske pirkete på alt som har med hud og make up og gjøre, så alt skal liksom være prikkfritt, hehe :P Sliitsomt. Hehe.. Er det noen her som har tatt nesejobb forresten? Jeg vurderer og gjøre det snart, bare for og fikse litt på nesen liksom, men hvordan er det med sorte prikker da, er det noen som har peiling? Er jo forferdelig kjedelig og ha en perfekt nese om den har sorte prikker på. Iik. Tror bare jeg klipper av hele greia :P

Skrevet

En annen gjest her. Jeg vurderer også å fikse nesa litt, rette på den vha operasjon. Har også endel sorte prikker på den :ler: Håper ikke de sorte prikkene må vekk FØR operasjonen. Det kommer aldri til å skje, har hatt sorte prikker siden jeg var 12-13 år og prøvd alle triks i boka for å få de vekk, uten resultat. Men om nesa er rett gjør det kanskje ikke noe med de sorte prikkene. Eller om de sorte prikkene forsvinner gjør det kanskje ikke noe om nesa er skjev? :ler:

Skrevet

Man kan jo selvfølgelig ta nesejobb selv om man har sorte prikker, hehe..men det ser jo penest ut uten u know :)

Gjest Gjest_Hello Kitty_*
Skrevet

Jeg bruker produkter fra Dermalogica, ansiktsrens og et slags peeling pulver (husker ikke hva den heter i farta). Den er mild nok til å brukes hver dag, jeg bruker den 3-4 ganger i uka. I tillegg bruker jeg sånt "plaster" en gang i uka, og jeg syns dette i kombinasjon har hjulpet meg mye!! Har blitt færre og færre sorte prikker, så jeg er storfornøyd :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...