Gå til innhold

Cola Zero/Cola Light

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Kiwi i dag så jeg noe som heter Cola Zero. Hva er forskjellen på denne og Cola Light?? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ingen annen forskjell enn at cola zero inneholder aspartam slik den gamle cola light gjorde. Smaksmessig synes jeg også at cola zero smaker som den gamle cola light.

Skrevet

må bare le litt, coca cola gikk jo ut og sa at dette var en brus som skulle markedsføres heftig mot menn og jenter som ville ha smaksprøver kunne risikere å ikke få osv.

vel, de jeg vet om som har prøvd brusen og som kommer til å fortsette å kjøpe den er jenter :ler:

Gjest Fruktfat
Skrevet

"problemet" for coca er at cola light hat blitt jentedrikke -se på reklamene- derfor lanserte de cola zero som skal være "mer for menn".

se bare på pepsi max i forhold; de har lykkes ved at de bruker båre menn og kvinner i reklamene, derfor er det ikke like "femi" å drikke pepsi max som cola light.

Skrevet

Jeg synes den gamle cola lighten var skikkelig fæl, men Zero var grei. Zero er ikke like søt som Light.

Gjest Fruktfat
Skrevet

har ikke smakt zero, men den nye lighten smaker skikkelig dritt :tristbla:

Skrevet
"problemet" for coca er at cola light hat blitt jentedrikke -se på reklamene- derfor lanserte de cola zero som skal være "mer for menn".

se bare på pepsi max i forhold; de har lykkes ved at de bruker båre menn og kvinner i reklamene, derfor er det ikke like "femi" å drikke pepsi max som cola light.

Når jeg og samboeren min er ute og spiser (og bare skal drikke alkoholfritt) pleier jeg å bestille cola og han cola light. Når kelneren kommer tilbake med drikke, får jeg alltid cola light og han vanlig cola. Uten unntak!! :ler:

Skrevet

Jeg synes Coca Cola Zero smaker MYE bedre enn Coca Cola light!

Skrevet
Når jeg og samboeren min er ute og spiser (og bare skal drikke alkoholfritt) pleier jeg å bestille cola og han cola light. Når kelneren kommer tilbake med drikke, får jeg alltid cola light og han vanlig cola. Uten unntak!! :ler:

Har opplevd det samme et par.. tusen ganger selv. :ler:

Skrevet
Zero er ikke like søt som Light.

Jeg synes det var helt omvendt, zero er mye søtere enn light.

Skrevet

Har ikke smakt den selv, men en kollega av meg har. Han sa at den var bedre enn Cola light, den hadde ikke så mye ettersmak som light har...

Gjest Gjest_Ramboline_*
Skrevet

Zero inneholder planteekstrakter. Hva nå det skal være godt for ... :forvirret:

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Zero var veldig søt på en ekkel måte, men manglet totalt alt som kan minne om colasmak. Blæh...

Zero taste. :ler:

Endret av Deception
Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg smakte den i går og jeg er ikke akkurat imponert. Den smakte det samme som Cola Light og den er jeg ikke noe særlig glad i ;)

Skrevet
Jeg synes Coca Cola Zero smaker MYE bedre enn Coca Cola light!

Signerer!

Jeg har aldri, før nå, funnet en lett brus som smaker godt, men zero var kjempegod :)

Skrevet

Jeg liker i utganspunktet ikke light brus, men synes Zero var helt OK :)

Skrevet

jobber i kiosk, og i følge leverandøren skal cola zero ligne mer på vanlig cola, smaksmessig.

Om det stemmer vet jeg ikke, har ikke smakt den. Og vanlig cola drikker jeg heller ikke da jeg har diabetes... Så det får bli opp til dere å sammenligne! ;)

Skrevet

Har prøvd og synes den er bedre enn Cola light. Light'en orker jeg ikke drikke, Zero'en gled nå ned etterhvert. Men synes det kunne vært litt mer smak på den. Men "søtheten" var OK og lightsmaken var overkommelig.

Skrevet

Zero smakte veldig likt cola light, men var kanskje litt søtere?

Lurer på om jeg må ta en blindtest, for å se om jeg faktisk kjenner forksjell. Jeg har en teori om at dette bare er colal ight med ny etikett og ny markedsføring, men mener likevel å kjenne forskjell på smaken (men jeg er også lett å lure)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...