Gjest meg Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Kjæresten min og jeg har vært sammen i to år nå og jeg har hele tiden vært utrolig glad i han og følelsene har blitt sterkere og sterkere, men vi har enda ikke sagt at vi elsker hverandre. I går kveld merket jeg plutselig at JEG ELSKER HAN. Kjente den vidunderlige og nesten litt "vonde" følelsen inne i hjertet. Dette er helt fantastisk... Har aldri følt slik som dette før! Nesten så jeg har lyst til å grine og le på samme tid! Le fordi jeg elsker han og grine fordi jeg elsker han så høyt at jeg er livredd for å miste han... Måtte bare dele noen tanker og følelser... Dette er helt nytt for meg!!! Viste ikke at det var mulig å føle sånn! Har akkurat gått opp for meg at han er min livs store kjærlighet!!! (dette ble suppete...beklager )
Malama Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer med den gode følelen, nyt det (og, fortell ham det?)
Gjest Rilokiley Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer! Det er en god følelse Og når du er klar for det, så kan du si det til han, og det er også forferdelig deilig. Ihvertfall hvis han sier det tilbake
~white lady~ Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skjønner akkurat hvordan du har det! Har det sånn selv, og der er herlig! Håper det varer for alltid...
Cognizance Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 (dette ble suppete...beklager ) ← Ja skamme deg! Tenk å være så patetisk! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå